بی‌احتیاطی راننده پراید در رانندگی کار دستش داد

۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۱:۲۲
کد خبر: ۹۲۶۷۱۶
بی‌احتیاطی راننده پراید در رانندگی کار دستش داد
سرپرست پلیس راهور گیلان از وقوع یک فقره تصادف سواری پراید در شهرستان لاهیجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "امیر طالبی"در تشریح این خبر گفت: بامداد روز گذشته در پی دریافت خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 لاهیجان مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در "میدان وحدت" شهرستان لاهیجان، بلافاصله ماموران انتظامی و امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد ، یک دستگاه خودرو پراید که در حال حرکت در خیابان بود به علت از دست دادن کنترل خود به جدول وسط میدان برخورد کرد و راننده مرد این خودرو به شدت مجروح و توسط تیم‌های امدادی به بیمارستان منتقل شد.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان با بیان اینکه راننده 43 ساله خودروی پراید به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد اظهار داشت: علت این حادثه پس از بررسی کارشناسان پلیس راهور لاهیجان، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

سرهنگ طالبی خاطرنشان کرد: رانندگان همواره باید با سرعت مطمئنه رانندگی کنند به ویژه در ساعات پایانی شب که ناخودآگاه انسان از تمرکز کمتری بهره‌مند است توجه به مقوله سرعت امری ضروری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز