فرمانده انتظامی استان گیلان ؛

حل معضلات ترافیکی، نیازمند بسترسازی و مهیا شدن زیر ساخت های لازم است

۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۱:۳۶
کد خبر: ۹۲۶۷۲۳
حل معضلات ترافیکی، نیازمند بسترسازی و مهیا شدن زیر ساخت های لازم است
فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: حل معضلات ترافیکی، نیازمند بسترسازی و مهیا شدن زیرساخت‌‎های لازم و مناسب است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  سردار "عزیزاله ملکی" در دیدار با "ناصر حاج محمدی" شهردار رشت، حل معضلات شهری را نیازمند همدلی، همراهی و همکاری مسؤلان دستگاه‌ها، نهادها و همکاری شهروندان قلمداد کرد.

این مقام ارشد انتظامی، شهر رشت را شهری با پیچیدگی و زیر ساخت‌های خاص ترافیکی دانست و بیان داشت: کار نیروی انتظامی در مدیریت ترافیک شهری سخت است و باید زیرساخت‌های شهری و ترافیکی شهر رشت اصلاح شود.

وی با بیان اینکه حضور پلیس باید در جامعه ملموس باشد اظهار داشت: نیروی انتظامی و شهرداری بیشترین تعامل را در حوزه مهندسی شهری با هم دارند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: مطالبات به حق مردم، تکالیف سختی بر دوش همه دستگاه‌ها و نهادها گذاشته است.

وی مردم گیلان را مردمی با فرهنگ و ولایتمدار عنوان و تصریح کرد : حل معضلات حوزه ترافیک، نیازمند بسترسازی و مهیا شدن زیر ساخت‌های لازم و مناسب است.

فرمانده انتظامی استان گیلان، پیشرفت، حل معضلات و مشکلات ترافیکی را در گرو همکاری و همیاری دانست و افزود: باید با روحیه انقلابی و توسعه خدمات شهری، پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشیم.

شهردار رشت نیز در این نشست، گیلان را استانی با مردمان مهربان و با فرهنگی غنی دانست و گفت: شهرداری، نیازمند پشتیبانی پلیس در اجرای طرح‌های زیست محیطی است.

حاج محمدی با بیان اینکه مجموعه شهرداری با تمامی توان آماده همکاری با پلیس است، بیان داشت: شهرداری، همکار و همراه و پشتیبان پلیس است.

شهردار رشت با اشاره به پروژه احداث قطار شهری در شهر رشت گفت: خط یک این پروژه به طول 32 کیلومتر است که فرودگاه را به راه آهن متصل کرده و موجب کاهش 27 درصدی ترافیک در شهر رشت خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز