فضای مجازی زمینه‌ساز بروز آسیب و ناهنجاری‌ها است

۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۷:۰۹:۱۵
کد خبر: ۹۲۷۳۴۵
فضای مجازی زمینه‌ساز بروز آسیب و ناهنجاری‌ها است
مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری مرکزی فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا گفت: فضای مجازی زمینه‌ساز بروز بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مشاور و مددکار اجتماعی کارمند"زینب احمدی‌پور" در کارگاه آموزشی آشنایی با تهدیدات فضای مجازی  بیان داشت: با توجه به رشد فراگیر فناوری‌های نوین و استفاده روز افزون در سطح جامعه‌ به دلیل استفاده‌های نا‌آگاهانه و نادرست‌، بستری مناسب برای ظهور انواع جرائم جدیدشده است.

وی با بیان اینکه فضای مجازی یکی از زمینه‌های مهم بروز ناهنجاری در خانواده‌ها است افزود: فضای مجازی موجب شده تا کاربران با تأثیرپذیری از جنبه‌های منفی آن انتظارات خود از جنبه‌های مختلف زندگی بر خلاف واقعیت‌های موجود در فضای حقیقی تعریف کنند و این موضوع تبعات زیان باری را برای خانواده‌ها در پی دارد.

کارمند "احمدی پور" ادامه داد، شما دانش آموزان می‌بایست آگاهانه از این فضا استفاده کنید و کسی که می‌خواهد وارد فضای مجازی شود صرف نظر از سن و سال و جنسیت‌، حتما باید آموزش‌های لازم در خصوص چگونگی استفاده از این فضا را یاد بگیرد.

مشاور و مددکار اجتماعی شهرستان ‌صومعه‌سرا در پایان مطالبی را نیز در خصوص تبعات و آسیب‌های دوستی خیابانی و نامتعارف برای دانش آموزان بیان داشت و به سؤالات و پرسش‌های آنها در خصوص آسیب‌های اجتماعی پاسخ داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز