مدیر کل زندانهای استان گیلان:

توسعه آموزش در زندان ، یک اصل مهم اصلاحی و تربیتی است

۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۰۹:۵۱:۵۵
کد خبر: ۹۲۸۳۶۵
توسعه آموزش در زندان ، یک اصل مهم اصلاحی و تربیتی است
رضا محمدی اصل مدیر کل زندانهای استان گیلان در بازدید از زندان ضیابر گفت: توسعه آموزش در زندان ، یک اصل مهم اصلاحی و تربیتی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  رضا محمدی اصل مدیر کل زندانهای استان گیلان در بازدید از زندان ضیابر بر امر آموزش و توسعه فعالیتهای اصلاحی و تربیتی تأکید کرد و عنوان داشت:   برای بهینه سازی فعالیتها در زندانها به طورحتم باید ساختارها و تجهیزات ملزوم آن نیز موجود باشد تا بتوانیم به سازو کارهایی که برای گروه هدف برنامه ریزی شده دست یابیم .

وی  همچنین ادامه داد: خوشبختانه ظرفیت های  بسیار مناسبی برای ارائه خدماتی آموزشی، مددکاری، قضائی، بهداشت و درمان و رفاهی در زندان ضیابر وجود دارد، با این حال باید این امکانات ارتقاء داده شود تا بتوانیم در اصلاح و تربیت زندانیان و کاهش جمعیت کیفری موفق تر شویم و در کنار ارتقاء تجهیزات ،سطح مطالعات تخصصی در این زمینه ها را گسترده تر کنیم و با استفاده از خرد جمعی وکار گروه های تخصصی که بصورت ماهانه در جلسات شورای اداری برگزار می گردد نظرات کارشناسی در ارتقاء برنامه های اصلاحی و تربیتی مخصوصا در بخش آموزش و اشتغال را بیش از پیش توانمندتر سازیم.

  در ادامه این بازدید مدیر کل زندانهای استان گیلان از بخشهای مختلف زندان که شامل استخر پرورش ماهی اندرزگاه ها،کارگاه های تولیدی  و  واحدهای اداری بازید و به طور چهره به چهره با  تعدادی از زندانیان این ندامتگاه دیدار کرد و ضمن استماع مشکلات آنها  دستورات لازم را صادر کرد.

    گفتنی است در خاتمه دراین بازدید زورخانه پوریای ولی این ندامتگاه به طور رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت و همچنین تعداد ۴ عدد فرش دست بافت در حضور مدیر کل از دار قالی باز و روانه بازار شد. تا بخشی از درآمد بدست آمده، برای کمک به زندانیان و خانواده هایشان  استفاده گردد.

 

نظر شما