آغاز دوره آموزشی مجریان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس در گیلان

۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۹:۴۰:۲۳
کد خبر: ۹۲۹۲۵۹
آغاز دوره آموزشی مجریان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس در گیلان
دوره آموزشی مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با حضور استاندار گیلان و دبیر ستاد انتخابات کشور در رشت آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ محمود قاسم نژاد رئیس ستاد انتخابات گیلان در تشریح جزئیات برگزاری این دوره آموزشی گفت: در راستای اجرای راهبردهای ستاد انتخابات کشور مبنی بر آموزش مجریان و فعالان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، این دوره برگزار شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان تصریح کرد: تدریس دوره آموزشی مذکور از سوی مربیان و مدیران ذیربط کشوری از جمله دبیر ستاد انتخابات کشور، رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک وزارت کشور، مدیرکل حقوقی و معاون حراست این وزارت خانه انجام می شود.

رئیس ستاد انتخابات گیلان هدف از برگزاری این دوره آموزشی را توانمندسازی مجریان و دست اندرکاران برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان و اضافه کرد: در این دوره آموزشی حاضران با آخرین قوانین و به روزترین سیاست ها و اطلاعات مربوط به برگزاری انتخابات آشنا می شوند.

 قاسم نژاد ادامه داد: فرماندار و معاونان سیاسی فرمانداران استان، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات استان از دعوت شدگان این برنامه هستند.

ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه ۱۰ آذرماه آغاز می شود و تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۶ آذرماه سالجاری ادامه دارد.داوطبان باید به منظور اعلام داوطلبی خود در مهلت تعیین شده با همراه داشتن مدارک لازم به وزارت کشور، فرمانداری‌های مراکز حوزه‌های انتخابیه، سفارتخانه‌ها، کنسولگری‌ها یا نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام کنند.

انتخابات سراسری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند ماه سالجاری برگزار می شود.

گیلان با 16 شهرستان ، ۱۳ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز