ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از فردا ۱۰ آذرماه آغاز می‌شود

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۲:۴۳
کد خبر: ۹۲۹۸۸۹
ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از فردا ۱۰ آذرماه آغاز می‌شود
رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان، از فردا (دهم آذرماه) آغاز می‌شود و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ محمود قاسم‌نژاد با اشاره به اطلاعیه شماره چهار ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گیلان می‌توانند از دهم تا شانزدهم آذر ماه جاری از ساعت 8 تا 18 برای ثبت نام به مراکز حوزه‌های انتخابیه در محل فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

وی افزود: داوطلبان برای سهولت ثبت نام و اجتناب از هرگونه معطلی به هنگام مراجعه برای ثبت نام، مدارک اعلام شده و لازم از قبیل کارت ملی، شناسنامه،‌ عکس و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن را به همراه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان ادامه داد: برای هر دوره نمایندگی جهت اعمال تبصره 3 ماده 28 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، یک مقطع تحصیلی مورد قبول است.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان خاطر نشان کرد: همه جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا و رزمندگانی که حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه دارند، از یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار می‌‌شوند.

به گفته قاسم نژاد؛ حدود دو هزار و 560 شعبه برای اخذ آرای مردم در 16 شهرستان شامل 11 شهرستان به عنوان مرکز حوزه انتخابیه و پنج شهرستان فرعی پیش بینی شده است.

استان گیلان با ۱۶ شهرستان، دارای ۱۱ حوزه انتخابیه و۱۳ کرسی نمایندگی در خانه ملت است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز