رییس شورای شهر بندرانزلی ؛

تعامل همکاری نهادهای اجرایی با شهرداری موجب توسعه هر چه بیشتر شهر خواهد شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۴۶:۳۷
کد خبر: ۹۳۰۹۳۴
تعامل همکاری نهادهای اجرایی با شهرداری موجب توسعه هر چه بیشتر شهر خواهد شد
هادی حیدری رییس شورای شهر بندرانزلی در هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر بندرانزلی عنوان کرد: تعامل همکاری نهادهای اجرایی با شهرداری موجب توسعه هر چه بیشتر شهر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ هادی حیدری رییس شورای شهر بندرانزلی در هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر بندرانزلی با تبریک هفته بسیج و نداجا عنوان کرد: هفته بسیج را به همه عزیزانی که خالصانه و بی ادعا برای عزت کشورمان  تلاش می کنند تبریک می گویم ، همچنین هفتم آذر روز نیروی دریایی را بر دریادلان بزرگوار تبریک عرض می نمایم.

وی با اشاره به مانور دستگاه های اجرایی شهرستان بندرانزلی، افزود: ستاد بحران شهرداری با همکاری دستگاه هایی که در شهرداری مستقر بودند و همچنین سایر نهادهایی که در بحث بحران همکاری دلرند مانند راهسازی و هلال احمر، بنادر و دیگر نهادهای دخیل در این امر نشان دادند با همکاری برای بحران های آتی آمادگی کامل دارند و امیدوارم  که در بحران های احتمالی در آینده بتوانندرفع مشکل کنند.

حیدری با اشاره به آغاز ثبت نام کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برای این عزیزان آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم با نیت خیر قدم به این عرصه گذاشته باشند و شاهد تحولی در عرصه ی قوه ی مقننه کشور باشیم و به پشتوانه آن، شاهد شکوفایی و توسعه استان و کشور باشیم.

رئییس شورای شهر بندرانزلی در خصوص ورود بهدبحث های انتخاباتی با عنوان تذکر به شهردار گفت: کارکنان و  مدیران شهرداری چه عمدا و  چه سهوا از امکانات و تجهیزات شهرداری برای کاندیدا و گروه خاصی استفاده نکنند تا موجب شبهات خاص شود.

وی در بخش دیگر از سخنان خود  به برگزاری مسابقات المپیاد ریاضی در بندر انزلی اشاره کرد و گفت: این مسابقات با استقبال کمی از سوی مسوولین شهری در بندر انزلی برگزار شد در حالی که این المپیاد ریاضی در چند شهر کشورمان از جمله اصفهان برگزار شد و مورد استقبال زیادی قرار گرفت.

رئیس شورای شهر بندرانزلی با اشاره به دیدار با معاون اقتصادی وزارت کشور و مدیر کل دفتر ترویج معماری شهری خاطرنشان کرد: در هفته گذشته و هفته ی جاری به اتفاق  شهردارمحترم و اعضای شورای شهر دو  سفربه تهران داشتیم که در یکی از آنها فرماندار محترم نیز با ما همراه بود و در خصوص نوع طراحی شهری بلوار تکاوران تا میدان دستاوردهای خوبی بدست آمد.

وی ادامه داد: شهرداری همکاری لازم را داشته باشد چون بر اساس تعامل قرار است که بودجه اختصاص داده شود و ما بتوانیم از طریق بودجه‌ها در جهت توسعه شهری گام برداریم .

حیدری با بیان اینکه در این دو جلسه مباحثی همچون ناوگان حمل و نقل، ساماندهی سواحل، پسماند، کارخانه کمپوست ، بحث تالاب، ساماندهی میدان اصلی مورد بررسی قرار گرفت، گفت: در بحث ساماندهی میدان اصلی شهر، گره آن به دست اداره کل گردشگری باز خواهد شد  که متاسفانه تاکنون هیچ طرح جامعی را برای بازسازی و بهسازی نداده است و سالیان زیادی است که این میدان  به یک میدان مخروبه تبدیل شده  و مردم انزلی از شورای شهر در خصوص به سرانجام رسیدن این پروژه پرسش می کنند.

رئیس شورای شهر یندر انزلی با بیان اینکه در هفته‌های پیش‌رو تحت عنوان شفافیت خیلی از موضوعات را عنوان خواهد شد ، گفت: برخی که تیریبون در دست دارند بدون نظر کارشناسی مطالبی را عنوان می‌کنند و فکر می‌کنند که مجموعه شهرداری و شورای شهر باید تمام مطالبات شهر را به عهده بگیرد و جوابگو باشند که بایدعرض کنم که این چنین نیست.

وی ادامه داد: ما نیز مطالبی برای گفتن داریم و اجازه دهید که شورای شهر نیز از عملکرد خود دفاع کند .

رئییس شورای شهر در ادامه این مطالب گفت: همه را به آرامش و تعامل دعوت می کنیم و هدف ما تعامل است ولی باید همه دستگاه‌های ذینفع با توجه به وضعیت اقتصادی کشور که بر همگان آشکار است، تعامل و همکاری داشته باشند.

 وی ادامه داد : در نشست خبری با حضور رسانه ها تمامی موارد از سوی شورای شهر جهت شفافیت عنوان خواهد شد .

وی با بیان اینکه سکوت شورا و شهرداری به جهت تعامل و همدلی بوده است ، تصریح کرد:  ما به دنبال همدلی هستیم و شهر بندر انزلی نباید از طریق برخی افراد که قصد تخریب گروه، فرد و یا مسئولین را دارند و نمی خواهند کاری صورت بگیرد ضربه بخورد . تمام اعضای شورا سعی بر خدمت داشته و هر کدام گوشه ای از کار را گرفته اند و نمی گذاریم افکار منفی و صحبت های جناحی موجب ناامیدی مردم و شهروندان شود.

رئیس شورا شهر بندرانزلی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: برای خدمت آمدیم و امیدواریم آن را با عمل اثبات کنیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز