رئیس سازمان صمت استان گیلان در جمع خبرنگاران :

استان گیلان دارای ظرفیت های بالایی در خصوص تولید محصولات است/ با جذب سرمایه گذاران می توانیم به اشتغال استان کمک کنیم

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۷:۴۷
کد خبر: ۹۳۲۱۶۴
استان گیلان دارای ظرفیت های بالایی در خصوص تولید محصولات است/ با جذب سرمایه گذاران می توانیم به اشتغال استان کمک کنیم
استان گیلان در بازدید از سه واحد تولیدی محصولات سلولزی در شهر صنعتی رشت در جمع خبرنگاران گیلان عنوان کرد : گیلان در بخش سرمایه گذاری صنعتی رتبه خوبی دارد و با جذب سرمایه گذاران می توانیم به اشتغال این استان کمک کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ فرهاد دلق پوش رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان در بازدید از سه واحد تولیدی محصولات سلولزی در شهر صنعتی رشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت : استان گیلان دارای ظرفیت های بسیاری در خصوص تولید محصولات است که این ظرفیت ها باید به جامعه شناسانده شود .

وی با بیان اینکه سرمایه های انسانی استان نیز جز ظرفیت های بالقوه ی گیلان محسوب می شوند گفت : منابع انسانی نظیر سرمایه گذاران و افرادی که برای توسعه استان و کشور تلاش می کنند اگر در کنار بتوانند شرایطی را فراهم کنند که آورده ی آنها به صورت بالفعل در زندگی مردم احساس شود ، مهم و قابل ستایش است .

دلق پوش ادامه داد : در حال حاضر ایجاد یک شغل و یک حرکت اقتصادی در حوزه ی تحرک و رونق بخشی به تولید و اقتصاد عین عبادت است و چه بسا این امر سبب شود که  زمینه ی تعالی دیگران نیز فراهم شود و این گونه فعالیت ها قابل تکریم است.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ضمن تشکر از روابط عمومی این سازمان گفت : برگزاری تور خبری و بازدید از واحدهای صنعتی که از سوی روابط عمومی سازمان تدارک دیده می شود سبب آشنایی اصحاب رسانه با ظرفیت های تولیدی و صنعتی استان و انعکاس این ظرفیت ها به جامعه خواهد شد .

وی با اشاره به شرایط طبیعی و موقعیت جغرافیایی در گیلان گفت : باید در حوزه ی صنایع تولیدی واحدهای صنعتی پاک و مبتنی بر حفظ محیط زیست را معرفی کنیم.

رئیس سازمان صمت استان گیلان به صادرات محصولات سلولزی از گیلان اشاره و تصریح کرد : گیلان علاوه بر رفع نیاز بازارهای داخلی نیازهای بازار های جهانی را نیز تامین می کند.

وی  افزود: گیلان در بخش سرمایه گذاری صنعتی رتبه خوبی دارد و با جذب سرمایه گذاران می توانیم  به اشتغال این استان کمک کنیم.

 

66666666666666666666666666666

66666666666

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز