پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به مناسبت "روز جهانی داوطلب"

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۳:۳۸
کد خبر: ۹۳۲۳۸۶
پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به مناسبت روز جهانی داوطلب
به مناسبت ۵ دسامبر مصادف با ۱۴ آذر ماه "روز جهانی داوطلب" مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان پبامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ متن پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان بدین شرح است :

"روز جهانی داوطلب"، فرصت مناسبی است برای توسعه و ترویج  فرهنگ فعالیتهای داوطلبانه، خدمات انساندوستانه و مشارکت مردمی در امور خیرخواهانه، سخن از داوطلب، وصف کسانی است که همنوا، آهنگ دلنواز زندگی و نیکوکاری را در جامعه می سرایند.

کسانی که بدون هیچ چشمداشتی، وقت گرانبار و توان و تجارب خویش را در راه نیل به اهداف والای انسان دوستی صرف کرده و ما را برای داشتن ایرانی سالم و سرافراز یاری می رسانند. عزیزانی که در دشوارترین و ضروری ترین شرایط، یاور ما در جمعیت هلال احمر بوده و هستند و ما و همه افراد آسیب دیده یا آسیب پذیر، مرهون سعی و تلاش و نیات خیر و انساندوستانه آنها در همه اعصار بوده ایم.

بی تردید هدفی والاتر از خدمت به همنوع برای بشریت متصور نیست و داوطلبان تنها کسانی هستند که این هدف را با دل و جان به ظهور می رسانند.

اینجانب ضمن گرامیداشت "روز جهانی داوطلب"  مزین به شعار" برای آینده ای فراگیر داوطلب شو"، با ارج نهادن به زحمات و تلاش های همه جوانان عضو، داوطلبان، خیرین، امدادگران و نجاتگران  سخت کوش و بی ادعای جمعیت هلال احمر استان، سلامتی و توفیق روزافزون همگی را در تحقق اصول و اهداف والا و انساندوستانه جمعیت، در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه حضرت احدیت خواستارم.

مهدی ولی پور

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز