رئیس ڪمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت خبر داد:

ایجاد تونل نور در رشت/ تقویت رصد خانه کوشیار گیلانی رشت

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۱۲:۲۲
کد خبر: ۹۳۲۴۱۵
ایجاد تونل نور در رشت/ تقویت رصد خانه کوشیار گیلانی رشت
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت از ایجاد تونل نور در رشت با هدف ایجاد نشاط در شهروندان و جذب گردشگر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  فاطمه شیرزاد اظهار ڪرد: تونل نور در برخی از شهرهای ڪشور ایجاد و این اقدام با استقبال فراوانی از سوی مردمان آن شهر و گردشگران مواجه شده و به ‌طور یقین ایجاد تونل نور در رشت نیز با استقبال خوبی مواجه می‌شود.

وی  با تاکید بر اینکه باید به علایق نوجوانان و جوانان شهر توجه شود افزود: علم نجوم از جمله علومی است که طرفداران فراوانی بالاخص در رده های سنی نوجوان و جوان در رشت دارد و  انتظار می‌رود برخی از دیوارنگاری‌ها در رشت با محوریت علم نجوم انجام شود.

شیرزاد با تاکید به اینکه  ازفعالیت انجمن نجوم در رشت باید حمایت شود بیان کرد: رصدخانه ڪوشیار گیلانی در ڪنار تالاب عینڪ رشت با هزینه‌های هنگفت احداث شد و در حال حاضر بدون استفاده به حال خود رهاشده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت از حضور و فعالیت انجمن نجوم ثاقب در رصدخانه ڪوشیار گیلانی خبر داد و خاطرنشان ڪرد: با توجه به اینڪه سالیان طولانی است ڪه از مجموعه رصدخانه ڪوشیار گیلانی به‌درستی استفاده‌نشده یقیناً با حضور انجمن نجوم ثاقب در این مجموعه ، ضمن حمایت از رصدخانه  می‌توانیم شاهد استفاده بهینه از آن باشیم.

وی با اشاره به اینڪه فعالیت ارزنده انجمن نجوم ثاقب، اثبات‌شده است، تصریح ڪرد: خانواده‌ها با اطمینان خاطر فرزندان خود را برای آموزش به این انجمن می‌فرستند و یقیناً با حضور و فعالیت این انجمن در رصدخانه ڪوشیار گیلانی، می‌توانیم این مرڪز را بهتر به علاقه‌مندان معرفی و فعالیت‌های خوبی در آن انجام دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز