دستگیری کلاهبرداران اینترنتی در بندرانزلی

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۰:۵۴:۲۸
کد خبر: ۹۳۳۵۶۵
دستگیری کلاهبرداران اینترنتی در بندرانزلی
فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: 3 نفر از اعضاء یک باند کلاهبرداری اینترنتی در بندرانزلی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "مجید حسینی"  با اعلام این خبر بیان داشت: در پی دریافت شکایت متعدد مردم یکی از روستاهای شهرستان بندرانزلی مبنی بر مسدود شدن حساب‌های بانکی‌، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

این مقام انتظامی افزود: برابر تحقیقات انجام شده پلیس فتا مشخص شد شخصی با اغفال دوستانش پس از به امانت گرفتن کارت بانکی آنها از حساب‌های این افراد برای انتقال دو میلیارد ریال برداشت‌ غیرمجاز استفاده کرده است.

وی ادامه داد: حساب‌های بانکی افرادی که کارت‌های بانکی خود را در اختیار متهم قرار داده بودند با دستور قضائی توسط پلیس فتا سایر استان‌ها مسدود شده بود.

سرهنگ حسینی بیان داشت: متهم این پرونده به همراه دو نفر از همدستانش در شهرستان بندرانزلی شناسایی و دستگیر شدند و در بررسی فنی پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه از محل سکونت متهمان تعداد قابل توجهی سیم کارت٬ کپی کارت ملی و کارت بانکی کشف شد گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضاء این باند ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، کارت بانکی و یا اطلاعات آن را در اختیار دیگران قرار ندهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز