معاون استاندار گیلان:

مطالبات دانشجویی در قالب نقد منصفانه بیان شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۹:۱۰:۲۷
کد خبر: ۹۳۳۹۷۵
مطالبات دانشجویی در قالب نقد منصفانه بیان شود
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان با بیان اینکه روحیه مطالبه‌گری و پرسشگری در میان دانشجویان زنده است ،گفت: نیازهای واقعی دانشجویان باید در قالب نقد منصفانه بیان شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ کیمیا تنهایی با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک روز دانشجو اظهار داشت: دانشجو عضو موثر و لایه روشنفکر جامعه است.

وی دانشجویان را طبقه پیشرو ، زبده و بانشاط جامعه خواند که باید در سازندگی و ترسیم آینده جامعه نقش آفرین باشند.

تنهایی با بیان اینکه روحیه مطالبه‌گری و پرسشگری در میان دانشجویان زنده است ،گفت: فارغ از هرگونه نگاه سیاسی نیازهای واقعی دانشجویان باید با نقد منصفانه مطرح شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان به رشد و تقویت بلوغ فکری دانشجویان و فعالان نهادهای دانشجویی نسبت به مسائل امروز کشور اشاره کرد و افزود: هیچ چیز نباید موجب شود که در حرکت علمی شما، اندک توقف و تعللی به وجود آید. 

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه، مظهر علم و دانش است و دانشجو باید در کنار دانش و علم، پویا و دارای تحرک اجتماعی و سیاسی و همراه مردم جامعه خود باشد.

تنهایی با تاکید بر لزوم توجه همه ارکان و اقشار جامعه به منویات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره بر امر تربیت فرهنگی، اخلاقی و هویتی دانشجویان تأکیدی ویژه دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان در پایان فراگیری مهارت از سوی دانشجویان و نوآوری آنان در جریان تولید و اشتغال را امری مهم خواند و گفت: بسترهای حمایت از طرح های کارآفرینی که از سوی دانشگاه و دانشجویان ارائه شود ، در استان وجود دارد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز