معاون استاندار گیلان:

جریان تولید نباید دچار رکود شود

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۹:۰۷:۲۶
کد خبر: ۹۳۴۹۶۵
جریان تولید نباید دچار رکود شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به اهتمام تمامی ارکان و مسئولان کشور و استان برای کاهش مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، تأکید کرد که جریان تولید نباید دچار رکود شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ آرش فرزام صفت در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان تالش با اشاره به لزوم توجه همه مسئولان برای کاهش مشکلات حوزه تولید و اشتغال اظهار داشت: تلاش سران سه قوه بر اساس دستورالعمل موجود ، حمایت از تولید است .

وی حل مشکل بیکاری را نیازمند افزایش تعامل بین بخش های خصوصی و دولتی خواند و افزود: در سالی که به عنوان "رونق تولید" نامگذاری شده، باید با حل مشکلات و موانع تولید علاوه بر رونق اقتصادی ، زمینه افزایش اشتغال در سطح کشور را فراهم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان تصریح کرد : گسترش تعاملات بین بخشی، امکان توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی و نیز تزریق سرمایه در گردش ، مشکلات تولیدکنندگان کنونی را رفع می کند.

فرزام صفت جلوگیری از رکود جریان تولید را ضرورتی مهم دانست و گفت : مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، لازم الاجراست از این‌رو بانک های عامل و مسئولان دستگاه های مرتبط باید همکاری و هماهنگی لازم را با واحدهای تولیدی داشته باشند.

در این جلسه به مشکلات 12 واحد تولیدی رسیدگی و راهکارهایی برای رفع مشکلات این واحدها مصوب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز