درخشش و کسب ۲۲ مدال توسط بانوان رزمی کار گیلانی

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۹:۲۴:۲۷
کد خبر: ۹۳۴۹۷۳
درخشش و کسب ۲۲ مدال توسط بانوان رزمی کار گیلانی
بانوان رزمی کار گیلانی با درخشش در مسابقات شین مو هاپکیدو قهرمانی کشور موفق به کسب ۲۲ مدال شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیر روابط عمومی هیات ورزش های رزمی استان گیلان اظهار داشت: در جریان رقابت های شین مو هاپکیدو قهرمانی بانوان کشور که در آمل مازندران جریان داشت، ورزشکاران گیلانی با درخشش خود موفق به کسب ۹ مدال طلا ، هشت مدال نقره و پنج مدال برنز شدند.

فاطمه لطیفی افزود : در این دوره از مسابقات که با حضور ۱۳۰ ورزشکار از استان های مختلف کشور در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان و در بخش های سمی کنتاکت و فول کنتاکت انجام شد، تیم گیلان با ۲۸ ورزشکار حضور یافت که در نهایت ۲۲ ورزشکار موفق به کسب مدال شدند تا با کسب این تعداد مدال و در رده تیمی، پس از تیم های مازندران و تهران روی سکوی سوم قرار گیرد.
 
وی ادامه داد : در پایان این مسابقات و در رده سنی نونهالان ، آریانا خداپرست ، زهرا افراز و مهدیه ستاره شناس همگی از استان گیلان با برتری برابر رقبای خود موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلای این دوره از رقابت ها شدند.
 
مدیر روابط عمومی هیات ورزش های رزمی گیلان بیان کرد: هستی بیرنگی ، آسنا رفیعی و آسنا ارزشی دیگر ورزشکاران گیلان در این رده سنی مدال نقره و آیلین پاشاپور از گیلان مدال برنز رقابت های شین مو هاپکیدو قهرمانی بانوان کشور را تصاحب کردند.
 
وی اضافه کرد: همچنین در پایان رقابت های رده سنی نوجوانان ، زهرا مژده ای ، خاطره علیزاده ، الهه شوقی و سیده مهدیه حسینی ورزشکاران شایسته گیلانی با غلبه برابر همه رقبای خود موفق به کسب مدال طلا و مقام قهرمانی شدند.
 
فاطمه لطیفی تصریح کرد: پردیس طالعی ، ثنا شولی ، هنگامه فرجی ، فاطمه شیرمرد و ملیکا عطادوست همگی از استان گیلان نیز در این رده سنی موفق به کسب مدال نقره ، متینا فارب نیا و فریما باهنر نیز مدال برنز را کسب کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: همچنین در رقابت های رده سنی جوانان ، آنیتا کرامتی و دنیا الله قلی از استان گیلان عنوان قهرمانی و مدال طلای این مسابقات را به خود اختصاص دادند و مبینا نازخواه دیگر ورزشکار گیلانی نیز موفق به کسب مدال برنز شد و در رده سنی بزرگسالان هم ، سولماز رمضانی از استان گیلان مدال برنز مسابقات شین مو هاپکیدو بانوان کشور را به خود اختصاص داد.

 

نظر شما