کشف ۱۹ کیلوگرم هروئین و شیشه در رشت

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۲:۰۲:۵۳
کد خبر: ۹۳۶۱۲۹
کشف ۱۹ کیلوگرم هروئین و شیشه در رشت
فرمانده انتظامی لنگرود از کشف 2 کیلو و 570 گرم انواع موادمخدر در دو عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "مجید نیکویی" با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه دو نفر با یک دستگاه خودرو سواری سمند اقدام به توزیع موادمخدر در سطح شهرستان لنگرود می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از انجام تحقیقات از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند افزود: پلیس خودرو سواری سمند متهمان را در شهر لنگرود شناسایی و متوقف کرد.

وی بیان داشت: در بازرسی از خودرو مورد نظر یک کیلو گرم موادمخدر از نوع هروئین و 495 گرم مواد روانگردان از نوع شیشه که از کشورهای شرقی وارد شده بود کشف شد.

سرهنگ نیکوئی تصریح کرد: در این راستا دو متهم زن که 27 و 50 ساله بودند دستگیر شدند.

این مقام انتظامی گفت: همچنین در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری پراید یک کیلوگرم حشیش و 75 گرم تریاک کشف کردند ادامه داد: در این راستا یک متهم 32 ساله دستگیر شد.

وی اظهار داشت: 3 متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در پایان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در راستای امنیت و سلامت جامعه تمام توان خود را به کار گرفته از شهروندان خواست، در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز