سهل‌انگاری راننده، مرگ عابر پیاده را رقم زد

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۶:۴۹
کد خبر: ۹۳۶۷۲۳
سهل‌انگاری راننده، مرگ عابر پیاده را رقم زد
سرپرست پلیس راهور گیلان از جان باختن عابر پیاده بر اثر تصادف با یک دستگاه خودرو پیکان وانت در رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرهنگ "امیر طالبی"  در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در بزرگراه امام علی (ع) شهر رشت، بلافاصله ماموران پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه خودرو پیکان وانت هنگام تردد در محل اعلامی به دلیل عدم توجه به جلو با عابر پیاده در حال عبور که مردی 55 ساله بود برخورد کرده است.

وی بیان داشت: در این حادثه عابر پیاده به علت شدت جراحات وارده در محل تصادف فوت کرد.

سرهنگ طالبی تصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را عدم توجه به جلو و نقض ماده 180 آیین نامه راهور از سوی راننده خودرو پیکان وانت اعلام کرده‌اند.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان با بیان اینکه رانندگان وسایل نقلیه باید با توجه کامل به جلو رانندگی کنند و از انجام اعمالی که موجب سلب تمرکز و توجه آنها حین رانندگی می‌شود از قبیل استفاده از تلفن همراه، صحبت کردن، خوردن و آشامیدن جداً خودداری کنند گفت: همچنین افرادیی که در زمان تاریکی هوا قصد پیاده روی در حاشیه معابر و یا عبور از عرض خیابان‌ها را دارند باید ضمن رعایت مقررات در صورت امکان از لباس‌های روشن و شب‌نما استفاده کنند تا به راحتی توسط رانندگانی که در حال عبور هستند دیده شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز