رییس شورای شهر بندر انزلی ؛

روند اجرای پروژه های شهرداری تسریع شود / لزوم پرداخت معوقات پرسنل شهرداری انزلی

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۳:۵۰:۳۶
کد خبر: ۹۳۷۲۸۷
روند اجرای  پروژه های شهرداری تسریع شود / لزوم پرداخت معوقات پرسنل شهرداری انزلی
هادی حیدری رییس شورای شهر بندر انزلی در هشتاد و نهمین جلسه ی شورای این شهر گفت : روند اجرای پروژه های شهرداری تسریع شود

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، هادی حیدری رئیس شورای شهر بندرانزلی در هشتاد و نهمین جلسه شورای این شهر با اشاره به برخی مطالب عنوان شده در سریالی که در شبکه ملی پخش شد و مورد آزرده خاطری مردم گیلان و خطه شمال گردید، اظهار داشت : این توهین از نظر اعضای شورای شهر انزلی نیز محکوم است و با توجه به شرایط سخت حاکم بر جامعه از نظر اقتصادی و  همچنین انتخابات پیش رو  ،این کار فقط موجب آسیب به اجتماع می شود و نباید با اینگونه مسائل موجب اختلاف قومیتی شد و آب در آسیاب دشمن ریخت.

وی افزود: مردم گیلان همیشه مهمان نواز بودند و دلاوری های آنها در تاریخ ثبت شده است و نیاز است که دست اندرکاران  مجموعه " وارش " تغییر رویه دهند و از مردم شمال کشور عذرخواهی کنند.

رئیس شورای شهر انزلی با اشاره به حقوق پرسنل شهرداری و بررسی راهکارهای بسته های حمایتی از آنها، گفت: پیام های بسیار زیادی از پرسنل شهرداری دریافت می شود که تنها حقوق ، کفاف زندگی آنان را نمی دهد و جا دارد که ما هم در فکر پرسنل خدوم شهرداری  باشیم و از حقوق آن ها دفاع کنیم.

حیدری از پرداخت اضافه کارهای معوقه ، از  ماه آتی خبر داد و تصریح کرد: از شهردار درخواست شده است که معوقات کارکنان شهرداری را از ماه آتی پرداخت کند و تا پایان سال تمام مطالبات پرداخت و تسویه شود.

وی با بیان اینکه برای حق و حقوق پرسنل شهرداری عذری  پذیرفته نیست ، خاطرنشان کرد: در خصوص وضعیت بیمه تکمیلی پرسنل  ،جدیت بیشتری در کار انجام شود و سریعا این امر پیگیری گردد تا با قطع بیمه تکمیلی دغدغه های پرسنل شهرداری اضافه نشود.

وی تاکید کرد: در خصوص پرداخت حقوق پرسنل از اعضای شورای شهر می خواهم اگر دغدغه پرسنل برای شما مهم است به پیشنهاد امروز رای مثبت دهند تا برای یکبار هم شده حقوق معوقه را برای امسال نداشته باشیم.

رئیس شورای شهر انزلی با اشاره به اجرای پروژه درز انقطاع پل ولایت یادآور شد: انتظار می رود شهرداری برای این پروژه که پس از سال ها انجام می شود، تسریع به خرج دهد و از سوی  شهرداری از شهروندان برای این کار فنی زمانبر عذر خواهی می کنیم .

حیدری با اشاره به مبارزه با فساد، پیشگیری از وقوع و امر به معروف در شهرداری متذکر شد: در خصوص مبارزه با فسادی که دستگاه قضا شروع کرده و نامه هایی که از بازرسی و دستگاه قضا ارسال شده است، پیگیر هرگونه تخلف و فساد احتمالی در شهرداری هستیم و از شهردار انتظار می رود در خصوص پرونده های ماده 100 دقت لازم را داشته باشند و اگر کوتاهی صورت گرفته سریعا به مراجع قضایی انتقال دهند تا این امر دامن گیر برخی اعضای شورای شهر نشود.

وی با انتقاد از روند پیشرفت چندین پروژه بیان داشت: این اتفاقات در شهر خوشایند شورا نیست و شهردار باید پیگیری و گزارش آن را به شورا اعلام کند.

رئیس شورا شهر انزلی با بیان اینکه عدم اجرای بسیاری از پروژه ها یکی دیگر از مشکلات شهرداری است ادامه داد:زمان زیادی از فراخوان تاسیس مراکز فنی خودروهای سبک  می گذرد ولی هیچگونه بازخورد فیزیکی نداشته است، پروژه های بلوار قرآنی پمپ باد و موارد دیگر مدت ها بلاتکلیف مانده است و انتظار داریم با سرعت بیشتری  این موارد انجام شود.

حیدری ضمن اظهار امیدواری در خصوص تسریع در انجام امورات محوله گفت : امیدواریم شاهد رشد و توسعه بیشتر بندرانزلی باشیم چون پاسخگوی مردم هستیم  و برای خدمت به مردم از هیچ تخلف و سستی در کار گذشت نمی کنیم و با آن به شدت برخورد خواهیم کرد.

وی درپایان باردیگر به مبحث انتخابات و عدم استفاده تجهیزات و امکانات شهرداری  به سود کاندیداها متذکر شد: در انتخابات  پیش رو هم از همه پرسنل شهرداری می خواهیم از جانب داری و طرفداری در راستای استفاده یا در اختیار گذاشتن تجهیزات شهرداری به نفع یا علیه کاندیدایی پرهیز کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز