پایان مسابقات تنیس روی میز آزاد گیلان

۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۹:۳۴:۰۱
کد خبر: ۹۴۰۰۹۰
پایان مسابقات تنیس روی میز آزاد گیلان
رقابت های تنیس روی میز آزاد قهرمانی استان گیلان با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت.

  به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در این دوره از رقابت ها، ۴۲ ورزشکار برتر رشته تنیس روی میز از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند که در سالن اختصاصی تنیس وری میز شهید عضدی مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها که با هدف ترویج ورزش و فرهنگ سلامت برگزار شد، ماهان چینه وری ورزشکار شایسته و چهره نام آشنای این رشته عنوان قهرمانی مسابقات تنیس وری میز آزاد استان گیلان را به خود اختصاص داد.
 
همچنین عارف احمدی فر دیگر ورزشکار باسابقه این رشته مقام نایب قهرمانی و دوم مسابقات تنیس روی میز آزاد استان گیلان را کسب کرد، نیما قریب در رتبه سوم ایستاد و شایان سقراطی نیز مقام چهارم مسابقات تنیس روی میز آزاد گیلان را کسب کرد.
 
این رقابت ها با همت هیات تنیس روی میز استان گیلان و شهرستان رشت و با مشارکت انجمن اسلامی پزشکان ایران شاخه گیلان با حضور بازیکنان لیگ برتری و زبده ترین ورزشکاران تنیس روی میز این استان برگزار شد.
 
در پایان نیز از سوی مسئولان برگزاری این رقابت ها، به نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز آزاد استان گیلان، حکم و مدال قهرمانی و همچنین جوایزی اهداء شد.
 
WhatsApp-Image-2019-12-22-at-11.35.35
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز