مدیر کل زندانهای استان گیلان؛

دانش ، انگیزش ، رضایت مندی ومهارت کارکنان در ارتقاء خدمات زندانبانی موثر است

۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۹:۱۹:۰۰
کد خبر: ۹۴۰۵۸۹
دانش ، انگیزش ، رضایت مندی ومهارت کارکنان در ارتقاء خدمات زندانبانی موثر است
مدیر کل زندانهای استان گیلان در بازدید از زندان مرکزی رشت گفت : دانش ، انگیزش ، رضایت مندی ومهارت کارکنان در ارتقاء خدمات زندانبانی موثر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمدی اصل مدیر کل زندانهای استان گیلان در بازدید از زندان مرکزی رشت و بررسی روند برنامه های عمرانی اعم از آسایشگاه پرسنل و سربازان ، زورخانه در حال احداث مددجویان ، سوله ورزشی و دیگر برنامه های در دست اجرا بازدید  و بر اهمیت منابع انسانی به عنوان سرمایه اجتماعی سازمان  تاکید فراوان داشت.

محمدی اصل جایگاه کلیدی و نقش دانش ، انگیزش ، رضایت مندی  ومهارت  کارکنان  در ارتقاء خدمات  زندانبانی را بسیار موثر دانست. و  اظهار داشت : می توان با استفاده از خرد جمعی این نقش ها را در راستای تحقق اهداف سازمانی به خدمت گرفت.

وی انجام کار درست را معیار بهره وری و استفاده مناسب از منابع انسانی به عنوان مهمترین سرمایه انسانی در ارتقاء برنامه ها وارائه مطلوب تر خدمات به زندانیان و خانواده های آنان به عنوان اولویت های زندانبانی برشمرد و به آموزش کارکنان برای تحقق این مهم تاکید داشت.

وی گفت :  آموزش علاوه بر ارتقاء معلومات ودانش کارکنان می بایست به گونه ای اجرا گردد که ایجاد مهارت و تغییر نگرش را نیز بدنبال داشته باشد.

مدیرکل زندانهای استان گیلان  در ادامه مهارت محصول آموزش و تغییر نگرش دانست و افزود: با بسترسازی مناسب و تقویت رفتار سازمانی و پایش آن موجبات ارتقاء مهارت کارکنان را می توان فراهم  کردکه یکی از پیامدهای مطلوب افزایش مهارت ارتقاء رضایت مندی کارکنان مجموعه است و ارتقاء مهارت موجب عملکرد منتهی به پیامدهای مثبت یا موفقیت در کار می شود .

رضا محمدی اصل در پایان اشاره داشت : پیامدهای مثبت بدلیل ارزیابی فردی موجب پاداش دهی درونی خواهدشد که در کارایی برای اهداف مشخص شده گروه هدف تاثیرگذار است و به نوعی روند برنامه های اصلاحی و تربیتی پربارتر خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز