یک کشته در برخورد خودرو باری نیسان با کامیون

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۷:۳۸:۱۴
کد خبر: ۹۴۳۹۹۷
سرپرست پلیس راهور گیلان از جان باختن یک تن و مجروح شدن یک نفر در اثر برخورد یک دستگاه خودرو باری نیسان با یک دستگاه کامیون و عابر پیاده در شهر چابکسر خبر داد.

به گزارش خبرگزرای برنا از گیلان ؛ سرهنگ" امیر طالبی" در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در شهر چابکسر از توابع شهرستان رودسر، بلافاصله ماموران پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی مشخص شد یک دستگاه خودرو باری نیسان به رانندگی مردی 28 ساله هنگام تردد در خیابان شیخ زاهد چابکسر با یک دستگاه کامیون بنز که درحال دور زدن در بریدگی بلوار بود برخورد و پس از منحرف شدن به عابر پیاده که یک خانم میان سال بود برخورد کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده نیسان در دم جان باخت ادامه داد: همچنین عابر پیاده نیز به علت جراحات وارده توسط تیم‌های امدادی به بیمارستان منتقل شد.

وی بیان داشت: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور عدم رعایت حق تقدم عبور در هنگام دور زدن از سوی راننده کامیون اعلام شده است.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان با بیان اینکه تصادفات رانندگی اصلی‌ترین علت مرگ و میر جوانان در کشور است از شهروندان خواست، با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، حافظ جان خود و دیگران باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز