پیام مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان استان گیلان در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۳:۰۸:۱۵
کد خبر: ۹۴۵۴۳۵
پیام مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان استان گیلان در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی
مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان استان گیلان در پیامی شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی اسطوره مقاومت و ولایت را تسلیت گفت .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان استان گیلان در پیامی شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی اسطوره مقاومت و ولایت را تسلیت گفت .

متن پیام به شرح زیر است:

 إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

ولَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ  عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آیه ۱۶۹ سوره آل عمران)

هرگز مپندارید که شهیدان راه خدا مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

 

امام خمینی(ره):

این نهضت باید زنده بماند و زنده ماندنش به این خونریزی‌هاست. بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید. دلیل عجز شماست که در سیاهی شب، متفکران ما را می‌کشید.

مجمع سمن‌های جوانان استان گیلان  به نوبه خود شهادت این سردار سرافراز سپاه اسلام را که مبارزی عاشق و عابدی عارف بود و عمری را در راه اعتلای اسلام عزیز گذراند و خداوند مهربان نیز مزد تلاش چهل ساله‌اش را شهادت قرار داد را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا، نیروهای سلحشور نظامی و انتظامی، به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت ایران تبریک و تسلیت گفته و برای آن مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه‌های حق علیه باطل علو درجات، برای همرزمان غیورش صبر و سرافرازی و برای بازماندگان محترم شکیبایی و اجر الهی مسألت می نمایم.

لذا از طرف سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان گیلان  ضمن اعلام انزجار نسبت به اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن سردار سرفراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم می‌نماییم.

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا ( سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

مجمع سمن‌های جوانان استان گیلان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز