رئیس ستاد انتخابات گیلان:

روند فرآیندهای انتخابات در گیلان تاکنون مطلوب بوده است

۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۸:۵۳
کد خبر: ۹۴۶۴۱۳
روند فرآیندهای انتخابات در گیلان تاکنون مطلوب بوده است
رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: با بکارگیری نیروهای معتمد، شایسته و تلاش شبانه روزی؛ روند فرآیندهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورا اسلامی در استان تاکنون مطلوب بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ محمود قاسم نژاد در جلسه ستاد انتخابات استان با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی فرمانداران در مأموریت‌های مختلف به ویژه انجام فرآیندهای انتخابات اظهار داشت: در حوزه‌های انتخابیه استان، انجام روند ثبت نام از داوطلبان به خوبی صورت گرفت.

وی افزود: روند فرآیندهای انتخابات در استان تاکنون با بکارگیری نیروهای معتمد ، شایسته و تلاش شبانه روزی ، مطلوب بوده است.

قاسم نژاد بر ضرورت توجه به لزوم تقویت مشارکت آحاد مردم به عنوان یکی از مولفه‌های اساسی در برگزاری انتخابات تأکید و تصریح کرد: موضع نظام در قبال دشمنان و مستکبران، تعیین سرنوشت مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی، تشویق رأی اولی‌ها برای مشارکت گسترده در انتخابات و نیز بهره گیری از ظرفیت اقشار، اصناف و دانشجویان در موضوعات دارای اهمیت در مسیر برگزاری این حماسه سیاسی بزرگ است.

قاسم نژاد با بیان اینکه مشارکت سیاسی مردم می‌تواند زمینه نزدیک تر شدن آنان به حاکمیت را بیشتر فراهم کند، گفت: امنیت انتخابات همواره از اهمیت خاصی برخوردار است و در این خصوص افراد دارای تریبون باید از هرگونه شبهه افکنی در اذهان مردم، پرهیز کنند.

استان گیلان با ۱۶ شهرستان، دارای ۱۱ حوزه انتخابیه و۱۳ کرسی نمایندگی در خانه ملت است.

 انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.

 

نظر شما