حضور سارا بهمنیار در مسابقات کاراته لیگ جهانی شیلی

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۰۸:۵۹:۵۰
کد خبر: ۹۴۸۵۰۱
حضور سارا بهمنیار در مسابقات کاراته لیگ جهانی شیلی
سارا بهمنیار کاراته کای گیلانی در اولین مرحله مسابقات لیگ جهانی کارته وان ۲۰۲۰ در کشور شیلی حضور می یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان گفت : نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۲۰ از روز جمعه بیستم دیماه به میزبانی سانتیاگو در شیلی آغاز که سارا بهنمیار از گیلان نیز در این مسابقات حضور می یابد.

مرتضی ورزلدست افزود : این کاراته کار ملی پوش و شایسته استان گیلان که در مرحله جدید اردوی تیم ملی بانوان کشور حضور یافته بود، به همراه این تیم در اولین دوره رقابت های لیگ جهانی در سال ۲۰۲۰ حضور خواهد یافت.
 
وی ادامه داد : در اولین مرحله از لیگ جهانی کاراته وان ۲۰۲۰ در شیلی، ۴۶۶ کاراته‌کای از ۶۵ کشور جهان به مدت سه روز با هم به مبارزه می‌پردازندتا در نهایت ورزشکاران امتیازات لازم را برای کسب سهمیه المپیک به دست آورند.
 
وی بیان کرد: بهمنیار نیز در این دوره از رقابت ها در وزن ۵۰- کیلوگرم به مصاف رقبای خود خواهد رفت که امیدواریم این ورزشکار شایسته گیلانی با درخشش در این مسابقات امتیازات لازم را کسب و جواز حضور در المپیک ۲۰۲۰ ژاپن را کسب کند.
 
مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: البته بهمنیار برای کسب قهرمانی در این رقابتها، حریفان سرسختی همچون سراب اورچلیک از ترکیه، بتینا پلانک از اتریش و سارا هوبریخ از آلمان را پیش رو دارد اما امیدواریم که این ملی پوش گیلانی برابر تمامی حریفان خود پیروز شود.
 
سارا بهمنیار کاراته کای گیلانی که اسفند سال گذشته مدال نقره لیگ جهانی وان اتریش را کسب کرد، در وزن ۵۰- کیلوگرم موفق به کسب مدال طلای پنجمین مرحله لیگ جهانی ۲۰۱۹ ژاپن، مدال طلای ششمین مرحله لیگ کاراته اون در مسکو، مدال نقره مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن شده بود.

وی همچنین سال گذشته در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت‌های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز