دیدار مدیرعامل سپیدرود رشت با معاون رئیس جمهور

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۴:۱۳
کد خبر: ۹۴۹۶۵۶
دیدار مدیرعامل سپیدرود رشت با معاون رئیس جمهور
افشین ناظمی مدیرعامل سپیدرود رشت برای حل و فصل مشکلات این باشگاه به دیدار محمد باقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ باشگاه سپیدرود رشت اعلام کرد : در این جلسه معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با ابراز تاسف از سقوط سپیدرود از لیگ برتر این تیم را سرمایه ارزشمند مردم رشت دانست.

محمد باقز نوبخت افزود : من بلافاصله پس از صعود سپیدرود به لیگ برتر سعی کردم با کمک هایی این تیم را مورد حمایت قرار دهم و امیدوارم بودم شاهد حضور همیشگی این تیم پرطرفدار در سطح نخست فوتبال ایران باشیم اما متاسفانه حضور کوتاه مدت این تیم موجب شد تا نتوانیم کمک‌ های بیشتری را برای سپیدرود جذب کنیم.

مدیرعامل سپیدرود رشت هم با اشاره به مشکلات مالکیتی و بدهی های انباشته چند ساله این باشگاه گفت : متاسفانه به دلیل نبود ثبات مالکیتی و دست به دست شدن‌ های پی در پی این باشگاه در چند سال اخیر بدهی‌ های انباشته شده که اگر برای آن چاره جویی نشود هیچ خریداری حاضر به سرمایه گذاری در سپیدرود نخواهد شد.

افشین ناظمی مشکلات مالی را به 2 بخش تقسیم کرد و افزود : این بدهی‌ ها که از 5، 6 سال گذشته تا به امروز بر روی هم انباشته شده است برخی به بازیکنان و مربیان در چهارچوب قراردادهای فدراسیونی و برخی خارج از قرارداد فدراسیونی است.

 وی گفت :  در حال حاضر به دلیل شکایت طرف های قراردادهای فدراسیونی که بیشتر آنها متعلق به سال ها پیش است، موجب بسته شدن پنجره نقل و انتقالات شده و این معضل ادامه حیات سپیدرود را به خطر انداخته است.

معاون رییس جمهور پس از شنیدن مشکلات باشگاه سپیدرود قول حل و فصل آنها را به مدیرعامل این باشگاه داد و ابراز امیدواری کرد ظرف 24 ساعت آینده با کمک به باز شدن پنجره نقل و انتقالات، این تیم پرهوادار به آرامش نسبی دست پیدا کند.

 

نظر شما