برگزاری مسابقات والیبال لیگ برتر گیلان با انجام هفته هشتم

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۸:۳۲
کد خبر: ۹۵۱۱۹۲
برگزاری مسابقات والیبال لیگ برتر گیلان با انجام هفته هشتم
رقابت های والیبال لیگ برتر باشگاه های استان گیلان با انجام هفته هشتم و برگزاری چهار بازی پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در جریان این رقابت ها و در بازی های برگزار شده از هفته هشتم، تیم های والیبال شاندیز سیاهکل، وحدت رودسر، چای رفاه لاهیجان و میلاد مسکن خشکبیجار برابر حریفان خود به برتری دست یافتند و تیم های والیبال مدرن سازه کیاشهر و پاسارگاد رضوانشهر نیز با قرعه استراحت روبرو شدند.

در بازی های این هفته ، تیم های والیبال شاندیز سیاهکل و شهرداری تالش به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم والیبال شاندیر سیاهکل در یک بازی برتر با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست داد تا در این دیدار به یک پیروزی ارزشمند دست یابد.
 
در سایر دیدارهای انجام شده نیز تیم والیبال میلاد مسکن خشکبیجار در یک بازی نزدیک با نتیجه سه بر دو برابر تیم والیبال شهرداری املش به برتری رسید و تیم والیبال وحدت رودسر نیز، در یک بازی برتر با نتیجه سه بر صفر تیم نیکبخت کوچصفهان را مغلوب کرد.
 
اما در دیگر بازی برگزار شده از هفته هشتم رقابت های والیبال لیگ برتر گیلان، تیم های چای رفاه لاهیجان و سفیر ماسال رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم چای رفاه لاهیجان در یک بازی نزدیک با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست داد.
 
در رقابت های والیبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان ۱۰ تیم در دو گروه پنج تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه می یابند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز