حضور دو گیلانی در جمع برترین های سوپر لیگ کاراته کشور

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۹:۰۷
کد خبر: ۹۵۱۱۹۳
حضور دو گیلانی در جمع برترین های سوپر لیگ کاراته کشور
دو کاراته کای گیلانی در جمع برترین های سوپر لیگ باشگاه های کشور قرار گرفتند.

به گزارش برگزاری برنا از گیلان ؛ رئیس هیات کاراته استان گیلان اظهار داشت: پس از برگزاری هفته سوم رقابت های سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور و اعلام رنکینگ نفرات برتر از سوی سازمان لیگ فدراسیون کاراته مهدی رحیمی نژاد و محمدرضا اردلان گیلان پور از گیلان جزء برترین ها هستند.

مزدا صوفی افزود: با توجه به اعلام سازمان لیگ فدراسیون کاراته ، مهدی رحیمی نژاد یکی از کاراته کاران شایسته استان گیلان حاضر در تیم دانشگاه آزاد اسلامی ، در رتبه نخست وزن ۷۵- کیلوگرم قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: همچنین محمدرضا اردلان گیلانپور دیگر کاراته کار شایسته گیلانی حاضر در تیم رعد پدافند نیروی هوایی ارتش ، در پایان هفته سوم رقابت های سوپر لیگ کاراته کشور ، در رتبه دوم وزن آزاد قرار گرفت.
 
وی بیان کرد: خوشبختانه با حضور کاراته کاران شایسته و قدرتمند در گیلان این استان یکی از قطب های برتر کاراته در کشور محسوب می شود و همواره کاراته کاران گیلانی در رقابت های مختلف کشوری و حتی برون مرزی افتخارات و مقام های ارزشمندی را کسب می کنند.
 
در رقابت های کاراته قهرمانی سوپر لیگ باشگاه های کشور ، ۱۲ تیم در دو گروه به صورت دوره ای و متمرکز در تهران با هم به رقابت می پردازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز