با حضور استاندار گیلان و مدیر کل ورزش و جوانان استان صورت گرفت ؛

بازدید از سالن مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر گرامیداشت محمود نامجو

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۰:۴۸:۱۴
کد خبر: ۹۵۱۹۲۴
بازدید از سالن مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر گرامیداشت محمود نامجو
دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان و مریم بخشب مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان از سالن شش هزار نفری شهدای رشت ، محل برگزاری مسابقات بین المللی وزنه برداری جام نامجو صبح امروز بازدید کردند .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در نشست ستاد اجرایی مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر گرامیداشت محمود نامجو که با حضور استاندار گیلان ، معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان و جمعی از مدیران نهادهای عضو ستاد اجرایی این مسابقات برگزار شد ،اظهار داشت : در این بازدید موارد زیر ساختی ،فنی و اولیه مسابقات که پر هزینه ترین قسمت برگزاری مسابقات است  و تاسیسات اولیه و موقعیت مکانی مسابقات که حساس ترین بخش قضیه می باشد اگر به درستی مشخص و ایجاد نشده باشد فدراسیون جهانی بدون هیچ تعارفی برگزاری مسابقات را کنسل می کند اما خوشبختانه با رعایت تمامی اصول فنی سالن آماده برگزاری مسابقات شده است و در خصوص زمان بندی نیز در موقعیت خوبی قرار داریم .

وی افزود : ان شاالله به حول و قوه ی الهی بتوانیم به بخش اجرایی این مسابقات ورود کنیم و این جلسات به جهت برطرف نمودن مشکلات جزیی برگزاری و هماهنگی هر چه بیشتر دستگاههای اجرایی مرتبط با برگزاری مسابقات می باشد .

بخشی اضافه کرد : امیدواریم که بتوانیم معضلات را مرتفع کنیم تا مسابقات با کیفیت مطلوب برگزار شود .

وی خاطر نشان کرد : پس از سالها این مسابقات با چنین سطح و اندازه ای برای نخستین بار و پیش از بازیهای المپیک در استان گیلان برگزار می شود و قطعا می تواند زمینه ساز مسابقات بزرگ بعدی در استان باشد .

بخشی ادامه داد : قبل از این مسابقات نیز یک پیش مسابقه توسط هیات وزنه برداری انجام می شود تا مشکلات احتمالی در حین این مسابقات خود را نشان دهد تا ان شالله مشکلات جزیی هم مرتفع گردد و با کمترین خطا و مشکلی مسابقات بین المللی جام فجر گرامیداشت زنده یاد نامجو برگزار شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز