برگزار شد ؛

رقابت های انتخابی تیم های منتخب کاراته استان گیلان در رده سنی امید گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۳:۱۸
کد خبر: ۹۵۱۹۴۹
رقابت های انتخابی تیم های منتخب کاراته استان گیلان در رده سنی امید گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
رقابت های انتخابی تیم های منتخب کاراته استان گیلان گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم قاسم سلیمانی عصر پنج شنبه ۲۵ دی ماه در سالن آکادمی کاراته گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رقابت های انتخابی تیم منتخب کاراته استان گیلان گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با شرکت بیش از ۷۲ کاراته کا در رده ی سنی امید عصر پنج شنبه ۲۵ دی ماه در سالن آکادمی کاراته برگزار شد و منتخبین مناطق هفتگانه استان به رقابت پرداختند.

مزدا صوفی رئیس هیأت کاراته استان گیلان با اعلام این خبر گفت: شرکت کنندگان در این رقابت ها از مناطق هفت گانه استان گیلان برای انتخاب تیم های منتخب کاراته گیلان به رقابت پرداختند تا بتوانند پس از کسب بهترین نتیجه در مقابل حریفان به جهت تشکیل در تیم منتخب گیلان و حضور در مسابقات قهرمانی کشور که در اسفند ماه برگزار می شود، حضور یابند.

وی افزود: هدف چنین رقابت هایی این است که بتوانیم عدالت محوری را برقرار کنیم و از پتانسیل های کاراته گیلان در شهرستان های مختلف بهره ببریم و خوشبختانه توانستیم با حضور بیش از ۷۲ کاراته کا در این مرحله که به صورت دوره ای به مسابقه پرداختند نفرات برتر را مشخص کرده تا این عزیزان بتوانند تحت نظر مربیان منتخب به تمرینات مستمر مشغول شوند و در اسفند ماه جاری در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت نمایند و ان شاالله بتوانیم نفراتی را در کاروان تیم ملی در قهرمانی آسیا از استان گیلان داشته باشیم.

صوفی اذعان داشت: این رقابت های انتخابی در شش وزن 55- ، 60- ، 67- ، 75- ، 84 - ، 84+ کیلوگرم برگزار شد و در هر وزن به جز وزن ۵۵- کیلوگرم، چهار نفر برتر شناسایی شدند و ان شالله  پس از تمرینات مستمر زیر نظر مربیان منتخب و مجرب در هر وزن حداکثر دو نفر با هزینه ی هیأت کاراته استان به مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی اعزام می گردند.

وی افزود: لازم بذکر است که هیچگونه مبلغی جهت ورودی در این رقابت ها توسط هیأت کاراته استان گیلان اخذ نگردیده است و امیدواریم که بتوانیم با کشف ظرفیت ها و استعدادهای رشته ی کاراته جایگاه این ورزش را در استان ارتقا بخشیم.

گفتنی است در تاریخ ۲۰ دی ماه جاری رقابت های انتخابی تیم منتخب کاراته گیلان در رده های سنی نوجوانان و جوانان برگزار شده بود و رقابت های انتخابی رده ی سنی امید روز پنج شنبه ۲۶ دی ماه در سالن آکادمی کاراته گیلان واقع در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار گردید.

 شایان ذکر است در این مسابقات قهرمانان کاراته ی گیلان که در سالهای گذشته برای کشورمان مدال هایی را در میادین بین المللی کسب کرده بودند نیز در جمع میهمانان حضور داشتند.

photo_2020-01-18_12-26-34

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز