عضو شورای اسلامی شهر رشت:

تصویب دفترچه عوارض شهرداری رشت تا پانزدهم بهمن ماه

۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۳:۵۲:۴۵
کد خبر: ۹۵۴۶۲۸
تصویب دفترچه عوارض شهرداری رشت تا پانزدهم بهمن ماه
عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: دفترچه عوارض و بهای خدمات شهرداری رشت در دست بررسی است و باید تا پانزدهم بهمن ماه سال جاری تصویب و به تایید وزارت کشور برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ فاطمه شیرزاد با اشاره به تقدیم بودجه سال ۹۹ شهرداری رشت به شورا اظهار کرد: بودجه سال ۹۹ شهرداری رشت ۸۷۵ میلیارد تومان پیشنهاد داده شده است .

وی با تاکید بر اینکه بودجه باید بر اساس واقعیت ها مطرح و به تصویب برسد افزود: ایجاد درآمد پایدار از جمله مباحثی است که شهرداری رشت به منظور برون رفت از مشکلات مالی پیش رو به آن بسیار نیازمند است و از این بابت برنامه ریزی هایی در دست انجام است.
 
عضو شورای اسلامی شهر رشت به بررسی دفترچه عوارض و بهای خدمات شهری سال ۹۹ شهرداری اشاره کرد و گفت: شفاف سازی موضوع مهمی است که باید در بررسی و تصویب دفترچه عوارض به آن توجه داشت و یقینا ارتقای کمی و کیفی خدمات شهری به شهروندان موجب افزایش رضایتمندی و مشارکت آنان در پرداخت عوارض می شود.
 
شیرزاد با تاکید به اینکه به دنبال افزایش تعرفه های عوارض و بهای خدمات شهرداری رشت در سال آینده نیستیم بیان کرد: باید در تمامی مباحث خدماتی شایسته به مردم رشت ارائه شود.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز