مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان گیلان خبر داد:

رها سازی ۱۵ خودروی گرفتار شده در عملیات امدادی شب گذشته/ اسکان اضطراری و توزیع اقلام غذایی به مسافرین

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۲:۵۴
کد خبر: ۹۵۵۳۷۹
رها سازی ۱۵ خودروی گرفتار شده در عملیات امدادی شب گذشته/ اسکان اضطراری و توزیع اقلام غذایی به مسافرین
مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از اسکان اضطراری ۵۲ نفر از مسافرین گرفتار شده در برف محور اسالم به خلخال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به امدادرسانی نجاتگران و پرسنل جمعیت هلال احمر گیلان بیان کرد: پیرو پیشبینی های صورت گرفته از سوی سازمان هواشناسی و آغاز بارش برف در ارتفاعات و محورهای مواصلاتی استان گیلان، شب گذشته ۱۶ نفر از نجاتگران و ۴ نفر از پرسنل جمعیت هلال احمر نسبت به امدادرسانی ۵۲ نفر از مسافرین گرفتار شده در برف در محور اسالم به خلخال و ۶ نفر سرنشین خودروی جیپ در مناطق صعب العبور و برف گیر ارتفاعات تالش اقدام کردند.

ولی پور با اشاره به رهاسازی خودروهای گرفتار در مسیر مذکور، اظهار کرد: ۱۵ خودروی گرفتار در برف رهارسازی و به سرنشینان خودروهای گرفتار شده در پایگاه های امداد و نجات و راهدارخانه مسیر مذکور اسکان اضطراری داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به دیگر خدمات صورت گرفته از سوی جمعیت هلال احمر استان گیلان نسبت به مسافرین گرفتار شده در برف شب گذشته اذعان داشت: توزیع بسته های غذایی ۷۲ ساعته، کنسروجات و باکس آب معدنی بزرگ و کوچک از جمله اقداماتی بود که توسط جمعیت هلال احمر صورت گرفت.

ولی پور ضمن اشاره به لجستیک جمعیت هلال احمر در عملیات شب گذشته تصریح کرد: تعداد دو دستگاه آمبولانس و دو دستگاه خودروی کمک دار امدادی و یک ست نجات در عملیات شب گذشته استفاده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به انتقال مصدومین از سوی جمعیت هلال احمر، افزود: یک نفر از مصدومین محور اسالم به خلخال و یک نفر مصدوم از سرنشینان خودروی جیپ گرفتار شده در ارتفاعات تالش توسط تیم جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مهدی ولی پور با تاکید بر استفاده هموطنان از زنجیرچرخ، خاطرنشان کرد: مسافرینی که قصد سفر به استان گیلان و نقاط کوهستانی را دارند حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه در سطح جاده ها با ۱۱۲(مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر) تماس حاصل نمایند.

گفتنی است: طرح زمستانه جمعیت هلال احمر استان گیلان تا پایان اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.

photo_2020-01-25_13-55-58

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز