مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در گفتگویی مطرح کرد:

تعامل دستگاههای اجرایی گیلان برای برگزاری شایسته مسابقات بین المللی وزنه برداری جام نامجو

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۴:۲۲:۴۹
کد خبر: ۹۵۵۸۷۴
تعامل دستگاههای اجرایی گیلان برای برگزاری شایسته مسابقات بین المللی وزنه برداری جام نامجو
مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در گفتگویی با برنامه ی "با ورزش " شبکه باران در خصوص برگزاری مسابقات بین المللی وزنه برداری جام نامجو گفت : امیدواریم که با تعامل دستگاههای اجرایی استان بتوانیم مسابقات در خور و شایسته ای برگزار کنیم و این مسابقات ماندگار باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در گفتگویی با برنامه ی "با ورزش " شبکه باران در خصوص برگزاری مسابقات بین المللی وزنه برداری جام نامجو که به میزبانی گیلان از 13 بهمن ماه جاری آغاز می شود ،گفت : آماده سازی زیر ساخت های مربوط به این مسابقات و سالن مورد نظر از اواسط آذر ماه 98 آغاز شده و آماده سازی این امکانات نیازمند اعتبارات بوده است.

وی ضمن تشکر از سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین سازمان برنامه ریزی و مدیریت گیلان در جهت اختصاص اعتبار برای برپایی این مسابقات عنوان کرد : اعتبارات مازادی به ورزش و جوانان برای برگزاری این مسابقات تعلق گرفت و یک میلیارد تومان برای تجهیز خود سالن 6 هزار نفری شهدا رشت اعتبار دیده شده است.

بخشی در پاسخ به سوالی در خصوص زمانبر شدن بحث آماده سازی سالن اظهار داشت : در مسیر کار به مشکلاتی برخوردیم که فعالیت ما را زمانبر کرد و با وجود اینکه در سال گذشته ،700 میلیون تومان برای سالن هزینه شده بود اما موضوع گرمایش سالن و تاسیسات آن موردی بود که باید انجام می گرفت و چون شرایط این مسابقات ویژه است و ورزشکاران نیازمند آماده سازی بدن خود در دمای خاص در سالن هستند از این رو باید بحث گرمایش سالن در اولویت قرار می گرفت و تا کنون یک میلیارد و 500 میلیون تومان صرف آماده سازی سالن شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه هایی با فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی در خصوص مشخص شدن و تقسیم بندی پرداخت هزینه های مربوط به مسابقات اظهار داشت : پرداخت جوایز ورزشکاران که 20 هزار دلار است ،ایاب و ذهاب ورزشکاران و کادر اجرایی و غیره به عهده ی فدراسیون و برخی هزینه های برگزاری نظیر اسکان و هزینه ی خریداری تجهیزات فیبر نوری ،پخش زنده مسابقات  و ... توسط استان پرداخت می شود .

بخشی ضمن تشکر از شرکت مخابرات گیلان عنوان کرد : جا دارد از مدیر کل ارتباطات و فناوری استان و شرکت مخابرات گیلان به جهت تعامل برای خریداری و نصب تجهیزات فیبر نوری در سالن مسابقات قدردانی کنم .

وی افزود : هزینه هایی نیز پیش بینی می شود که تلاش داریم از اسپانسرها ،ارایه تبلیغات و فضا سازی محیطی این هزینه ها را پوشش دهیم.

وی در پایان گفت : امیدواریم که با تعامل دستگاههای اجرایی استان بتوانیم مسابقات در خور و شایسته ای برگزار کنیم و این مسابقات  ماندگار باشد.

 

نظر شما