معاون استاندار گیلان در ستاد ساماندهی امور جوانان تاکید کرد؛

ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی، موجب بالندگی جوانان می شود

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۲۳:۳۱:۰۴
کد خبر: ۹۵۶۰۵۲
ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی، موجب بالندگی جوانان می شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان تکیه بر رعایت سبک زندگی ایرانی - اسلامی را منجر به رشد و بالندگی جوانان بعنوان آینده سازان کشور خواند و به آموزش و پرورش تاکید کرد که با برنامه های متنوع ، در ترویج این نوع از سبک زندگی در مدارس ، نقش آفرینی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمود قاسم نژاد عصر امروز (یکشنبه) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) افزود: برنامه‌ریزی های متنوع مرتبط با جوانان نباید محدود به مناسبت های خاص باشد بلکه باید همواره در طول سال مورد توجه قرار گیرد.

وی به برگزاری رویداد بزرگ ورزشی مسابقات وزنه‌برداری جام فجر جهان پهلوان نامجو در استان گیلان از ۱۳ لغایت ۱۵ بهمن ماه جاری اشاره و ابراز امیدواری کرد که در کنار برگزاری شایسته این مسابقات، جوانان ما بیشترین سهمیه حضور در المپیک را کسب کنند.

معاون استاندار گیلان با بیان اینکه اشتغال، ازدواج، ورزش، دین و فرهنگ بیشترین موضوعات مرتبط با جوانان محسوب می‌شوند، گفت: قدردان تلاش افرادی که با سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف و نیز آموزش، مهارت و اعطای تسهیلات در مسیر ایجاد شغل و پایداری آن نقش آفرینی می کنند، هستیم.

قاسم نژاد به نقش نهادهای فرهنگی، علما، امامان جمعه و فعالان اجتماعی در تقویت زیرساخت های مرتبط با حوزه فرهنگ اشاره و خاطرنشان کرد: جوانان کنونی با نسل های گذشته متفاوت هستند و باید به صورت برنامه محور و تولید محتوای متنوع، باورها، ارزش ها و گرایش به سمت کار و تلاش در جوانان بیش از پیش تقویت شود.

وی با تاکید بر اینکه باید اقدامات راهبردی در خصوص ساماندهی امور جوانان در دستور کار باشد، افزود: با نگاهی به نسل گذشته در می یابیم که تلاش مضاعف منجر به پرورش علما، دانشمندان و مدیران موفق برای کشور و نیز خوداتکایی شده است.

معاون استاندار گیلان به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه رعایت سبک زندگی ایرانی - اسلامی اشاره و اضافه کرد: تکیه بر این موضوع و واکاوی آن منجر به رشد و بالندگی جامعه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با برنامه های متنوع در ترویج سبک زندگی در مدارس نقش آفرینی کند.

قاسم نژاد با بیان اینکه هدایت جوانان به سوی خلاقیت، ابتکار و نوآوری اثرات مثبتی در پویایی جامعه خواهد داشت، گفت: از ظرفیت سازمان های مردم نهاد باید بیش از گذشته بهره‌گیری شود.

وی با تاکید بر اجرای دستورالعمل های ابلاغی پیرامون موضوع جوانان افزود: دستگاه های متولی حوزه جوانان با انعقاد تفاهم نامه های میان دستگاهی، تعامل و ارتباط بیشتری داشته باشند.

قاسم نژاد در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری بزرگترین رویداد سیاسی سال ۹۸ در اسفندماه سال جاری اشاره کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی همواره به پشتوانه مردم استوار بوده است.

وی به برگزاری انتخابات های مختلف از نخستین ماه های پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران با انتخابات عجین شده است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی همواره به دلیل اشاعه فرهنگ اسلامی، ترویج حق طلبی جوانان و بیداری اسلامی ناشی از تفکرات ناب انقلاب اسلامی در کشورهای دیگر، سعی در ساقط کردن نظام اسلامی ایران داشته و دارد.

قاسم نژاد با اشاره به اینکه حضور باشکوه مردم در انتخابات منجر به سرافرازی کشور می‌شود، گفت: حضور موثر جوانان در عرصه انتخابات، نشاط سیاسی و افزایش مشارکت را به دنبال دارد.

معاون استاندار گیلان بودن در کنار جوانان و امیدوارکردن آنان به آینده کشور را زمینه ساز پویایی جامعه ذکر و اضافه کرد: جوانان باید احساس کنند که مسئولان، مشی و فکر آنان را در نظر گرفته و مورد توجه قرار می دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز