مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استان خبر داد؛

عملکرد شهرداری‌های گیلان مثبت و رضایت‌بخش ارزیابی شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۲:۱۷:۲۸
کد خبر: ۹۵۶۷۵۹
عملکرد شهرداری‌های گیلان مثبت و رضایت‌بخش ارزیابی شد
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گیلان گفت در جلسه‌ ای به ریاست معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری های استان‌های ساحلی شمالی، مدیران کل امور شهری و مدیران عامل سازمان‌های پسماند استانداری‌ها ، عملکرد شهرداری‌های گیلان در چندماه اخیر مثبت و رضایت‌بخش ارزیابی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ پویا شهشهانی در تشریح جزئیات این جلسه که ششم بهمن ماه جاری در وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه 13 ردیف پروژه مصوب مدیریت پسماند استان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد اعتبارات شهرهای لاهیجان، آستارا و تالش نیز همچون اعتبارات ابلاغی شهرهای رشت و لنگرود ابلاغ شود.

وی افزود: علاوه بر این ، در شهر لاهیجان برای ساماندهی محل دفن زباله پروژه‌ای به مبلغ یکصد و 80  میلیارد ریال تعریف و مقرر شد در سال اول مبلغ 30 میلیارد ریال پرداخت گردد.

شهشهانی خاطرنشان کرد: در آستارا نیز در سال اول مبلغ 10 میلیارد ریال و برای تکمیل ابنیه فنی کارخانه کمپوست تا سقف 40 میلیارد ریال پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند بیان کرد: طی توافق به عمل آمده بین استانداری گیلان و سازمان شهرداری‌ها موارد مذکور به صورت پروژه محور بوده و صرفاً براساس قرارداد به تناسب پیشرفت فیزیکی مبالغ تخصیص می یابد که در این بین عملکرد شهرداری‌های استان و تسریع در اجرای پروژه‌ها موجب تخصیص‌های بیشتر خواهد شد.

وی همچنین از مثبت و رضایت‌بخش ارزیابی شدن عملکرد چندماه اخیر شهرداری‌های استان گیلان در این جلسه خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز