با حضور معاون وزیر ورزش در امور بانوان در رشت برگزار شد؛

نخستین گردهمایی نواب رئیس کمیته بانوان هیات های کونگ فو سراسر کشور

۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۳:۰۵:۴۳
کد خبر: ۹۵۷۴۳۶
نخستین گردهمایی نواب رئیس کمیته بانوان هیات های کونگ فو سراسر کشور
اولین گردهمایی نواب رییس بانوان کشور به میزبانی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان با حضور معاون وزیر ورزش در امور بانوان در سالن اجتماعات معاونت بهداشت در رشت برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ اولین گردهمایی نواب رییس کونگ فو و هنرهای رزمی بانوان کشور به میزبانی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان با حضور معاون وزیر در امور بانوان وزارت ورزش ،رییس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی جمهوری اسلامی و مدیر کل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد .

مهین فرهادی زاد معاون وزیر در امور بانوان وزارت ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از حضور بانوان در رشته های مختلف ورزشی گفت : قطعا حضور بانوان در ورزش های مختلف نقطه ی عطفی برای توسعه ی ورزش در جامعه دارد و باید از فرصت لازم در جهت گسترش ورزش استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه رشته های رزمی از جمله ورزشهایی هستند که بانوان کشورمان در این رشته ها خوش درخشیده اند ،افزود : اگر چه این رشته ها در بین بانوان نوپاست اما باید تلاش بیشتری در جهت گسترش این ورزشها در بین مردم داشته باشیم.

فرهادی زاد با اشاره به نگاه ویژه ی مسوولین ورزشی و روسای فدراسیون ها در خصوص ورزش بانوان اضافه کرد : نواب روسا نقش مهمی در هیات های ورزشی دارند و حضور پر رنگ شما به عنوان نواب روسا در رشته ی کونگ فو و هنرهای رزمی نشان از این دارد که این رشته در کشور بسیار فعال است .

فرهادی زاد خاطر نشان کرد : تکثر جمعیت بانوان در رشته های ورزشی خاص نظیر کونگ فو و ورزشهای رزمی نشان از قدرت فعالیت این رشته دارد .

معاون امور بانوان وزیر ورزش ادامه داد : وزارت ورزش و جوانان از هر رشته ی ورزشی که نیازمند گسترش و ارتقا در زمینه ی بانوان باشد حمایت می کند .

فرهادی زاد تاکید کرد : امیدوارم که فضای بیشتری برای فعالیت دختران و پسران در این رشته ورزشی فراهم شود و با حضوری قوی و توانمند در مسابقات آسیایی و بین المللی حضور یابند و برای نسل بعدی نیز تاثیر گذار باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز