سه پاروزن بانوی گیلانی در اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام

۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۹:۵۸:۳۴
کد خبر: ۹۵۸۵۸۰
سه پاروزن بانوی گیلانی در اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام
سه بانوی قایقران گیلانی در مرحله جدید اردوی تیم ملی آبهای آرام بانوان حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: از سوی کادر فنی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام بانوان، هشت پاروزن به مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی در شهرستان دیلم استان بوشهر دعوت شدند که از این تعداد، سه قایقران از گیلان هستند.

مرتضی ورزلدوست افزود : با توجه به اعلام فدراسیون قایقرانی، مهسا آذری قایقران گیلانی به همراه سه پاروزن دیگر از سایر استان ها در بخش کایاک در اردوی تیم ملی آبهای آرام بانوان کشور حضور یافته اند.
 
وی ادامه داد: همچنین زیبا سماک حرفه و پریسا محمدزاده دیگر قایقرانان ملی پوش گیلانی به همراه دو پاروزن دیگر از سایر استان ها در بخش کانو، به مرحله جدید اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام بانوان کشور دعوت شدند.
 
مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: مرحله جدید تمرینات آماده سازی تیم ملی آبهای آرام بانوان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک در بندرامام حسن (ع) شهرستان دیلم زیرنظر کادر فنی این تیم انجام می شود.
 
ورزلدوست خاطرنشان ابراز امیدواری کرد که این سه قایقران ملی پوش گیلانی با شایستگی این مرحله از اردوی آمادگی را پشت سرگذاشته و با قدرت در رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی تیم ملی حضور یابند.
نظر شما