استاندار گیلان:

نظام اسلامی ایران در گام دوم انقلاب نیز سرافراز است

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۱:۲۴
کد خبر: ۹۶۱۶۷۸
نظام اسلامی ایران در گام دوم انقلاب نیز سرافراز است
استاندار گیلان با یادآوری توفیقات جمهوری اسلامی طی چهار دهه گذشته علیرغم دشمنی های استکبار جهانی، گفت: به یقین نظام و کشور در گام دوم انقلاب نیز سرافراز است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر ارسلان زارع صبح امروز (شنبه) در مراسم افتتاح هتل آپارتمان نور اوقاف شهرستان آستارا با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار فقید سعید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (قدس سره) و شهدای انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین حوادث تاریخی، سیاسی و اجتماعی دنیای معاصر و بزرگترین معجزه قرن بیستم بود.

وی اظهار کرد: بزرگترین معجزه به این سبب که نظام طاغوتی پهلوی با همه مولفه های قدرت، دیکتاتوری، حمایت و پشتیبانی های استکبار که به عنوان جزیره ای با ثبات در خاورمیانه قلمداد می شد؛ توسط ملتی بزرگ با توکل بر پروردگار متعال و پیروی از رهبر و مرجع تقلید خود رخ داد . 
نماینده عالی دولت در گیلان استمرار این عزت، افتخار و تجدید حیات ملت بزرگ ایران اسلامی را در گروی سه مولفه دانست و گفت: ایدئولوژی توحیدی، وحدت کلمه و انسجام ملی مردم و پیروی از ولی فقیه و رهبری؛ رمز موفقیت این کشور و نظام است.
 
وی خاطرنشان کرد: در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و گذشت از گام اول چهل ساله، همواره مخالفان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی به اشکال مختلف خواستار شکست این انقلاب، نظام و پیشگیری از توسعه و شکوفایی کشورمان بوده و هستند.
 
استاندار گیلان افزود: این چالش ها و فراز و نشیب ها را در دوران دفاع مقدس، تحریم های مختلف از جمله تحریم های اخیر به وضوح شاهد بوده‌ایم. 
 
وی گفت: امروز در طلیعه پنجمین دهه از انقلاب اسلامی ، بهره‌گیری از سه اصل مهم توکل بر خدا، اتحاد و انسجام و پیروی از رهبری نویدبخش توفیقات روزافزون در اعتلای آرمان ها و تحقق سند چشم انداز است.
 
دکتر زارع ادامه داد: امنیت و آرامش اجتماعی، استمرار عزت این ملت بزرگ و همدلی و وفاق مردم و مسئولان و تلاش و کوشش جزو اولویت های نظام است.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همه سختی ها و فراز و نشیب ها که بخش اعظم آن ناشی از تحریم های ظالمانه و غیرقانونی آمریکاست، در گام دوم این نظام سرافراز باشیم.
 
نماینده عالی دولت در گیلان آستارا را یکی از شهرستان های مهم نه فقط برای استان بلکه برای کشور دانست و اظهار کرد: آستارا به عنوان پیشانی این کشور و نظام به لحاظ اجتماعی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی و توسعه ای برای مسئولان و مردم حائز اهمیت است. 
وی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در راستای توسعه آستارا  گفت: این شهرستان ظرفیت های بسیاری از جمله گردشگری مذهبی، طبیعی، جغرافیایی، اقتصادی و تجاری دارد.
 
استاندار گیلان با اشاره به اینکه توانستیم تاکنون بخشی از ظرفیت‌های موجود را استفاده کنیم، افزود: پروژه هایی همچون این هتل پیش زمینه ای برای حضور گردشگران و ارتقاء سرانه درآمدی مردم است که قابلیت گسترش دارد.
 
وی تالاب استیل آستارا را یکی دیگر از ظرفیت های این شهرستان عنوان و خاطرنشان کرد: داشتن مردمانی مهربان، خوب، خونگرم و همیشه همراه مولفه های مهم برای مهمان نوازی و توسعه گردشگری است که امیدواریم زمینه خدمت بیشتر و افزایش سطح معیشتی آنان بیش از گذشته فراهم شود. 
 
وی از مردم قدرشناس استان ازجمله آستارا دعوت کرد تا در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن به واسطه ضرورت های ملی همچون گذشته با شور و شکوه حضوری موثر داشته باشند و گفت: مردم آستارا در روز دوم اسفندماه نیز با حضور پرنشاط در پای صندوق های رای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مانند دوره های گذشته که در رویدادهای سیاسی و اجتماعی پیشتاز هستند؛ در این مرحله نیز از میانگین کشوری، مشارکت بالاتری داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز