بازدید میدانی استاندار گیلان از سطح شهر رشت و بررسی روند خدمات‌رسانی به مردم

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۰۸:۰۷:۲۸
کد خبر: ۹۶۲۹۷۲
بازدید میدانی استاندار گیلان از سطح شهر رشت و بررسی روند خدمات‌رسانی به مردم
نماینده عالی دولت در گیلان از سطح شهر رشت و برخی مراکز ارائه خدمات به مردم استان، بازدید و از نزدیک روند مدیریت شرایط پس از بارش برف را بررسی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر ارسلان زارع دوشنبه شب با همراهی فرماندار، شهردار و دیگر مدیران استانی و شهری در بازدید میدانی از سطح شهر رشت که تا بامداد امروز (سه شنبه) به طول انجامید؛ از نزدیک روند خدمات رسانی به مردم در نقاط مختلف شهر رشت را بررسی کرد.

وی با اشاره به عملکرد مناسب شهرداری رشت در برنامه ریزی و اجرای مدیریت شرایط برفی این کلانشهر، تاکید کرد که لازم است طی شب، اقدامات مراقبتی لازم انجام شود تا صبح، مشکلی برای شهروندان و مردم بوجود نیاید.
 
دکتر زارع همچنین بامداد سه شنبه از مرکز کنترل برق (دیسپاچینگ) استان و نیز شرکت توزیع نیروی برق گیلان بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت برق رسانی به مناطق مختلف استان قرار گرفت.
 
وی پس از استماع گزارشات مدیران دستگاه ها در خصوص اقدامات مرتبط برای رفع مشکلات ، دستورات لازم برای تسریع در برطرف کردن کاستی ها را صادر کرد.
 
طبق اعلام اداره کل هواشناسی گیلان؛ با ورود سامانه سرد و بارش زا به استان، کاهش دما، افزایش ابر، بارندگی (به تدریج بارش مخلوط برف و باران) و در ارتفاعات و دامنه ها بارش برف و وزش باد (گاهی شدید یا خیلی شدید) تا امروز (سه شنبه) مورد انتظار است.
 
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان نیز ارتفاع برف در رشت را 30 سانتیمتر، لاهیجان 25 سانتیمتر، ارتفاعات آبی نام سیاهکل را بین 55 تا 60 سانتیمتر، اشکورات رودسر 30 سانتیمتر، بلوردکان املش 60 سانتیمتر، ماسوله بین 45 تا 50 سانتیمتر، گیلوان ماسال 60 تا 70 سانتیمتر، پونل – خلخال 70 تا 80 سانتیمتر، اسالم به خلخال یک و نیم متر و بهارستان – آقچای در آستارا را 70 سانتیمتر اعلام کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز