فرماندار آستارا:

مردم در انتخابات حضوری همه جانبه داشته باشند

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۶:۰۸
کد خبر: ۹۶۵۰۹۲
مردم در انتخابات حضوری همه جانبه داشته باشند
فرماندار شهرستان مرزی بندرآستارا گفت: از همه مردم دعوت می کنم در انتخابات که فرصتی برای تعیین سرنوشت آنان است، شرکتی فعال و حضوری همه جانبه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ حسن رستم‌زاد در گفت وگویی با بیان اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی به عنوان مردمی‌ترین انقلاب های تاریخ، تعیین حق سرنوشت خودشان است؛ اظهار داشت: این امر مهم از طریق انتخابات و رأی مردم رقم می‌خورد.

 وی با بیان اینکه نوع حکومت ما در 12 فروردین ماه سال 1358  با آرای مردم و فرمایش حضرت امام خمینی(ره) جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم تعیین شد،  ادامه داد: از نظر احترام به رأی مردم، کشور ما در جهان سیستمی منحصر بفرد و ویژه را داراست.

 فرماندار آستارا به اهمیت مجلس شورای اسلامی اشاره و اضافه کرد: مجلس دو وظیفه بزرگ قانون‌گذاری و نظارت بر حسن انجام و اجرای قانون را برعهده دارد و به همین دلیل حضرت امام (ره) فرمودند که مجلس در رأس امور است.

وی یازدهمین دوره انتخابات مجلس را مهم برشمرد و تصریح کرد: از همه مردم ایران و گیلان به ویژه مردم آستارا دعوت می‌کنم که در این ایام‌الله و حق تعیین سرنوشت خود، شرکت فعال و همه‌جانبه داشته باشند.

 رستم‌زاد بر حفظ و حراست از رأی مردم که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب مصداق حق‌الناس است تأکید کرد و ادامه داد: به عنوان مجریان قانون انتخابات ، تمام تلاش‌مان را در این خصوص انجام خواهیم داد و مطمئنا آن چیزی که در دوم اسفند رقم می‌خورد و از صندوق‌ها بیرون می‌آید، پیروزی مردم، نظام و انقلاب اسلامی است.

بندرآستارا یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد. در این شهرستان 84 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که 41  شعبه در مناطق روستایی و 43 شعبه در مناطق شهری است و از این تعداد 71 شعبه اخذ رای به صورت ثابت و 13 شعبه اخذ رای سیار آرای مردم را جمع آوری می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز