فرماندار خبر داد؛

شور انتخاباتی مناسبی در تالش شکل گرفته است

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۹:۵۳:۱۸
کد خبر: ۹۶۵۹۸۸
شور انتخاباتی مناسبی در تالش شکل گرفته است
فرماندار تالش شور و شوق انتخاباتی در تالش را مناسب توصیف کرد و عنوان کرد: انتظار داریم باتوجه به برگزاری جلسات مستمر با اقشار مختلف، بتوانیم انتخاباتی باشکوه و پرشور برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سید عیسی مهدوی در گفت وگویی با بیان اینکه ستادهای انتخاباتی در سطح شهرستان شکل گرفته‌، شور و شوق انتخاباتی در تالش را مناسب توصیف و اظهار کرد:  انتظار داریم باتوجه به برگزاری جلسات مستمر با اقشار مختلف مانند بازاریان، دانشجویان، اصحاب رسانه، بانوان و سایر اقشار بتوانیم انتخابات باشکوه و پرشوری را برگزار کنیم.

وی بر لزوم رعایت همه ابعاد مورد نظر مانند سلامت انتخابات و امانت‌داری تأکید کرد و افزود: مانند همیشه امیدواریم مردم شهرستان تالش در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت  بالایی داشته باشند.

شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال دارای  یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند. در تالش 252 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که 159شعبه در مناطق روستایی و 73 شعبه در مناطق شهری است و از این تعداد 232 شعبه اخذ رای به صورت ثابت و 20 شعبه اخذ رای سیار آرای مردم را جمع آوری می‌کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز