فرماندار رشت:

برگزاری انتخاباتی قانونمند ، زمینه ساز تقویت انسجام ملی است

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۹:۴۶
کد خبر: ۹۶۶۵۲۲
برگزاری انتخاباتی قانونمند ، زمینه ساز تقویت انسجام ملی است
فرماندار رشت با اشاره به شور و شوق انتخاباتی در این شهرستان گفت: برگزاری انتخاباتی قانونمند و عادلانه همراه با مشارکت حداکثری، موجبات تقویت بیش از پیش انسجام ملی و اعتلای کشور در عرصه های بین المللی را فراهم می آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ میرشمس مومنی زاده در گفت وگویی با اشاره به فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه شهرستان رشت، اظهار داشت: با آغاز مدت قانونی تبلیغات انتخاباتی کاندیداها، شاهد به وجود آمدن شور و حال انتخاباتی در ستادهای تبلیغاتی آنان در سطح شهر رشت و سایر بخش‌های تابعه شهرستان هستیم و انتظار می‌رود این شور و حال انتخاباتی با نزدیک‌تر شدن به روز رای گیری به اوج برسد.

وی با اشاره به شعار انتخابات دوم اسفند ماه مبنی بر «انتخابات ۹۸، گام دوم انقلاب، قانونمداری و بی‌طرفی، انسجام ملی» یادآور شد:  با توجه به اهمیت انتخابات پیش رو به عنوان اولین انتخابات در  گام دوم انقلاب اسلامی، حضور گسترده مردم در پای صندوق رای از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند زمینه تقویت انسجام ملّی و جایگاه ایران اسلامی را در عرصه‌های بین المللی فراهم آورد.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر لزوم قانونمداری و رعایت اصول اخلاقی از سوی نامزدهای انتخاباتی اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی به عنوان کسانی که خود را در معرض انتخاب در عرصه قانونگذاری قرار داده‌اند، باید بیش از همه به قوانین و اصول اخلاقی پایبند باشند.

مومنی زاده با بیان اینکه انتخابات جلوه عظیمی از مردم سالاری دینی است، اظهار داشت: مسئولیت اصلی مجریان انتخابات، بستر سازی  مناسب جهت  برگزاری انتخاباتی سالم، قانونی، پرشور و با مشارکت حداکثری است.

رئیس ستاد انتخابات رشت  با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته در راستای برگزاری انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی در سطح این شهرستان، افزود: ۵۴۰ شعبه اخذ رأی در  حوزه انتخابیه شهرستان رشت پیش بینی شده که  از این تعداد ۲۷۸ شعبه در شهر رشت و مابقی در بخش‌ها اعم از ۵۴ شعبه در بخش خمام، ۶۱ شعبه در بخش سنگر، ۵۷ شعبه نیز در بخش کوچصفهان، 51 شعبه در بخش لشت نشاء و 39 شعبه در بخش خشکبیجار واقع است.

شهرستان رشت سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز