فرماندار املش:

مردم در این دوره از انتخابات نیز حضوری پرشور دارند

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۵:۰۱
کد خبر: ۹۶۶۵۲۵
مردم در این دوره از انتخابات نیز حضوری پرشور دارند
فرماندار املش گفت: اطمینان داریم مردم با فرهنگ، متدین و ولایت‌مدار این شهرستان ، در این دوره از انتخابات نیز مانند همیشه، حضوری پر شور خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ محمد رنجبر در گفت وگویی اظهار داشت: در تمامی شعبه ها و مکان‌های اخذ رأی، آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات وجود دارد و تلاش می‌کنیم که هیچ نقصی در این خصوص نباشد.

وی با بیان اینکه مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی موضوع مهمی است، عنوان داشت: مردم املش، مردمانی با فرهنگ، متدین و ولایت‌مدار هستند که طبق سنوات گذشته همیشه بیشترین مشارکت را داشته‌اند و  این دوره هم امیدوار و مطمئن هستیم که حضور بالای مردم را در پای صندوق‌ها که در واقع رأی به سرنوشت خودشان است ،  شاهد خواهیم بود.

به گفته فرماندار املش ، برای دریافت آرای مردم 67 شعبه پیش‌بینی شده که از این تعداد 40 شعبه در بخش مرکزی و 27 شعبه در بخش رانکوه مستقر می شوند.

رنجبر از مشارکت حدود یک هزار و 200 نفر در کار جمع‌آوری آرای مردم خبر داد و افزود: تعداد 32 شعبه ثابت و 35 شعبه سیار برای انتخابات دوم اسفند ماه در نظر گرفته شده همچنین از مجموع شعب اخذ رأی،17 شعبه شهری و 50 شعبه روستایی است.

شهرستان های رودسر و املش ، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز