استاندار گیلان:

دعوت از مردم برای حضوری باشکوه در انتخابات / مشارکت حداکثری، نقش موثری در اعتلای آرمان‌های انقلاب دارد

۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۱:۳۴
کد خبر: ۹۶۷۰۵۲
دعوت از مردم برای حضوری باشکوه در انتخابات / مشارکت حداکثری، نقش موثری در اعتلای آرمان‌های انقلاب دارد
استاندار گیلان با اشاره به نقش اثرگذار مشارکت بالای مردم در اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی، از آحاد ملت دعوت کرد که در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضوری باشکوه و گسترده داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر ارسلان زارع ظهر امروز (پنجشنبه) در گفت وگویی  با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه در سراسر استان اندیشیده شده و دارای آمادگی کامل  و 100 درصدی هستیم؛ اظهار داشت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 صبح فردا ( دوم اسفندماه) در سراسر استان به طور همزمان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم نجیب و شریف استان گیلان به نقش، اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی به خوبی آگاهی دارند، ادامه داد: یقیین دارم که انشاء‌الله مردم حضوری باشکوه و گسترده در انتخابات خواهند داشت.

استاندار گیلان با دعوت از همه اقشار فهیم و آگاه مردم خصوصاً جوانان عزیز برای شرکت در انتخابات افزود: انتظار دارم که مردم از همان ساعات اولیه صبح در شعبه های أخذ رأی حضور داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد که مردم با مشارکت فعال سیاسی در تعیین سرنوشت استان و کشور، سهیم بوده و نقش موثری در اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی داشته باشند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.

گیلان با 16 شهرستان و 11 حوزه انتخابیه اصلی، 13 کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد.

در این دوره از انتخابات؛ یک میلیون و 958 هزار و 473  نفر واجد شرایط شرکت هستند که از این تعداد؛ 91 هزار و 498 نفر رأی اولی به شمار می روند. دو هزار و 559 شعبه اخذ رأی نیز در استان در نظر گرفته شده که از این تعداد یک هزار و 654 شعبه روستایی و 905 شعبه شهری است و از مجموع این تعداد؛ دو هزار و 214 شعبه ثابت و 345 شعبه سیار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز