استاندار گیلان در جمع خبرنگاران بیان کرد؛

قدردان مشارکت موثر مردم در انتخابات هستم / آغاز شمارش آراء پس از پایان رأی گیری / رسانه ها نتایج را صرفاً از طریق ستاد انتخابات منعکس کنند

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۷:۴۲
کد خبر: ۹۶۷۷۶۲
قدردان مشارکت موثر مردم در انتخابات هستم / آغاز شمارش آراء پس از پایان رأی گیری / رسانه ها نتایج را صرفاً از طریق ستاد انتخابات منعکس کنند
استاندار گیلان ضمن قدردانی از مشارکت موثر مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و افرادی که زمینه این حضور را فراهم کردند، به شروع فرآیند شمارش آراء پس از پایان رأی گیری اشاره کرد و گفت: مردم هرگز به شایعات توجه نکنند و رسانه ها نیز برای انعکاس اخبار و نتایج، صرفاً از طریق ستاد انتخابات توجه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر ارسلان زارع جمعه شب در گفت و گوی زنده با شبکه باران و خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان افزود: براساس برنامه ریزی های خوب صورت گرفته، همزمان با شروع فرآیند رأی گیری در کشور، اخذ آراء در دو هزار و 559 شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی استان و یک شعبه ویژه اقلیت های مذهبی در شهرستان انزلی انجام گرفت.

وی با یادآوری اینکه فرآیند اخذ آراء در مناطق روستایی تا ساعت 22 امشب به پایان رسید، گفت: در مناطق شهری پایان روند رأی گیری ساعت 23 می باشد و افراد حاضر در شعب به داخل هدایت می‌شوند تا رأی خود را به صندوق بیاندازند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان در امنیت و سلامت کامل برگزار شد، اظهار کرد: از همکاری و مشارکت موثر مردم عزیز، خونگرم، آگاه و شریف استان قدردانی و تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تمامی عوامل اجرایی اعم از نمایندگان فرمانداران، اعضای شعب، بازرسان، عوامل تدارکات و پشتیبانی، رانندگان، محافظان صندوق و انتظامات و عوامل نظارتی در مجموع 45 هزار نفر در شعب اخذ رأی حضور مستمر داشتند، گفت: نگرانی هایی از بابت شبکه ارتباطی و مواصلاتی داشتیم که با تلاش های صورت گرفته ، همه شعب اخذ رأی اعم از شهری و روستایی توانستند آنلاین باشند و ارتباط شبکه ای با مراکز کشور اتفاق بیافتد.

استاندار گیلان افزود: از همه مردم، هیأت های اجرایی و نظارتی، دستگاه قضایی، فرمانداران، بخشداران، اعضای شعب، محافظان و انتظامات، نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج، تدارکات، اصحاب رسانه، خبرنگاران و مطبوعات محلی که در فرآیند رأی گیری تلاش موثر کردند؛ تشکر می کنم.

وی با قدردانی از نامزدهای انتخاباتی که زمینه حضور و شور انتخاباتی را فراهم کردند، اظهار کرد: از تمامی عزیزانی که موجب تشویق و ترغیب مردم برای حضور در انتخابات شدند اعم از نماینده ولی فقیه در گیلان ، ائمه جمعه، متنفذان، نخبگان، احزاب و فعالان گروه های سیاسی، اصحاب هنر و نویسندگان نیز قدردانی می کنم.

دکتر زارع با اشاره به اینکه شعب روستایی در حال شمارش آرا هستند، افزود: شعب شهری که مراجعه کننده نداشته باشند پس از ساعت 23 ، فرآیند شمارش آرا را آغاز می‌کنند و در شعبه هایی که افراد حضور داشته باشند؛ پس از اخذ رأی، شمارش شروع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد در 10 حوزه انتخابیه به غیر از مرکز استان که با تعدد کاندیداها و شمار شعب اخذ رای مواجه است؛ در 10 حوزه انتخابیه دیگر نتایج آراء تا فردا (شنبه سوم اسفندماه) به اطلاع مردم شریف برسد.

دکتر زارع ادامه داد: ممکن است گمانه زنی ها و پیش بینی‌هایی از سوی تعدادی از هواداران نامزدهای انتخاباتی قبل از اعلام رسمی نتایج توسط رئیسان حوزه های انتخابیه صورت گیرد که انتظارم از مردم این است هرگز به شایعات توجه نکنند و رسانه ها نیز به انعکاس اخبار نتایج، صرفاً از طریق ستاد انتخابات بپردازند.

گفتنی است استاندار گیلان در پایان این نشست؛ با حضور در ستاد انتخابات استان، ‌از عوامل و دست اندرکاران مستقر در ستاد قدردانی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز