رییس شورای شهر بندر انزلی ؛

اقدامات پیشگیری از گسترش کرونا به شهرداری انزلی ابلاغ شده است

۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۳:۳۲:۵۴
کد خبر: ۹۶۸۷۳۹
اقدامات پیشگیری از گسترش کرونا به شهرداری انزلی ابلاغ شده است
هادی حیدری رییس شورای شهر بندر انزلی در گفتگویی با برنا در خصوص اقدامات پیشگیری از گسترش کرونا در این شهر گفت : ابلاغیه ی پیشگیری از کرونا جهت تامین سلامت شهروندان به شهرداری اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ هادی حیدری در گفت و گو با خبرنگار برنا در بندرانزلی با اشاره به اقدامات شهرداری برای پیشگیری از ویروس کرونا اظهار کرد: در پی گسترش ویروس کرونا در استان گیلان، اقدامات لازم در جهت تأمین سلامت شهروندان را طی ابلاغی به شهرداری اعلام کردیم.

وی افزود: آموزش کارکنان شهرداری، شست و شو و ضدعفونی روزانه ناوگان عمومی شهر، به تعویق افتادن تمامی برنامه های جمعی، آموزش شهروندان از طریق بیلبوردها و همچنین توزیع مواد ضدعفونی کننده، دستکش و ماسک به پاکبان ها از جمله اقدامات شهرداری انزلی بوده است.

رئیس شورای شهر بندرانزلی با اشاره به دیگر ابلاغیه شورا به شهرداری تصریح کرد: جمع آوری زباله ها از سطح شهر در این مدت به صورت منظم تر و در تعداد دفعات بیشتر، ضدعفونی کردن مستمر گرم خانه شهرداری، تهیه و ابلاغ دستورالعمل و نظارت بر نحوه تدفین موارد مشکوک و قرنطینه اطرافیان متوفی، محدودیت ساعات حضور کارکنان در ادارات از طریق دورکاری و فعالیت شیفت کاری و همچنین تهیه دستورالعمل لازم بر اساس دستور‌ات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز دانشگاه علوم پزشکی استان از دیگر ابلاغیه شورا به شهرداری بود.

حیدری با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران شهرداری انزلی در آمادگی کامل قرار دارد، بیان داشت: همه اعضا در آماده باش کامل هستند و به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شهروندان خواهند بود.

وی  اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی را برای کاهش شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان را بسیار مفید دانست و گفت: همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و امیدواریم اقدامات پیش بینی شده ما موجب کاهش شیوع بیماری کرونا شود.

رئیس شورای شهر بندرانزلی با بیان اینکه به یاری خداوند متعال و اهتمام می توانیم از این دوران گذر کنیم، یادآور شد: همدلی و اقدامات پیشگیرانه می تواند یاری رسان عبور از این وضعیت باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز