استاندار گیلان خبر داد؛

استقرار ۲۰۰ تخت برای بیماران کرونا در رشت با پشتیبانی هلال احمر طی روزهای آتی

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۷:۳۳:۳۱
کد خبر: ۹۷۱۹۶۱
استقرار ۲۰۰ تخت برای بیماران کرونا در رشت با پشتیبانی هلال احمر طی روزهای آتی
استاندار گیلان از استقرار 200 تخت دیگر علاوه بر یک هزار و 500 تخت کنونی برای مداوای بیماران مبتلا به کرونا در شهر رشت با پشتیبانی جمعیت هلال احمر در روزهای آتی خبر داد و خواستار توجه بیشتر به آموزش همگانی مردم شد.

به گزارش برگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر ارسلان زارع در دیدار دبیرکل هلال احمر کشور با اشاره به تلاش های ستودنی این جمعیت در برهه های مختلف زمانی در استان و امدادرسانی های آنان افزود: تعداد اعضای جمعیت هلال احمر استان نسبت به سال گذشته، رشد خوبی داشته که مشارکت بیشتر آنان در ارائه خدمت به مردم مورد انتظار است.

وی از استقرار 200 تخت دیگر علاوه بر یک هزار و 500 تخت کنونی برای مداوای بیماران مبتلا به کرونا در شهر رشت با پشتیبانی جمعیت هلال احمر در روزهای آتی خبر داد و خواستار توجه بیشتر به آموزش همگانی مردم توسط این مجموعه با همکاری نیروهای داوطلب، فعالان اجتماعی و نیز صدا و سیما شد.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین بر ضرورت پیش بینی تمهیدات لازم برای انتقال بیماران با بالگرد هلال احمر مستقر در استان، به بیمارستان‌های دیگر در شرایط ضروری تأکید کرد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندار گیلان و مجموعه مدیران ارشد استان در خدمت‌رسانی به مردم گفت: برای اسکان، تب سنجی در مبادی ورودی و نیز فراخوان داوطلبان جمعیت هلال احمر برای حضور فعالانه در راستای سیاست‌های وزارت بهداشت و مدیریت ارشد استان، آماده هرگونه همکاری بوده و باجدیت پای کار هستیم.

دکتر محمودرضا پیروی از در اختیار گذاشتن امکانات برای تقویت تخت های درمانی و ملزومات مورد نیاز خبر داد و افزود: تلاش برای آموزش همگانی مردم در جهت رعایت بهداشت فردی یک امر ضروری و بسیار مهم است که در این راستا از هر ابزاری استفاده می کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز