پیام نوروزی فرماندار رشت

۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۶:۰۳
کد خبر: ۹۷۹۷۹۶
پیام نوروزی فرماندار رشت
فرماندار رشت فرارسیدن سال ۹۹ و بهار طبیعت را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر میرشمس مومنی زاده طی پیامی فرارسیدن سال جدید و فصل تحول طبیعت و دلها را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

 
یا مقلب القلوب والابصار          یامدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الحوال      حول حالنا الی احسن الحال
 
عید نوروز، پرتوی دلربا و چهره ای زیبا از آفرینش است که خداوند رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغازی دوباره  و رویشی نو جلوه گرسازد.
 
اینک که سال 98 با همه فراز و فرودها، تلخی ها و شادکامی ها سپری شد و در آخرین روزهای آن تعدادی از خانواده های دیار گیلان و شهرستان رشت عزیزان خویش را به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا از دست دادند، جا دارد مراتب تسلیت خویش را به پیشگاه خانواده عزیزان به ویژه شهدای خط مقدم مقابله با بیماری کرونا تقدیم نمایم.
 
 فرارسیدن سال نو و فصل رویش مجدد طبیعت، فرصتی مناسب برای غلبه بر همه تیرگی ها از قبیل بیماری کرونا است تا با همبستگی و همراهی و احساس مسئولیت همه آحاد مردم شهرستان با غلبه بر این بیماری از طریق پیوستن به "پویش درخانه بمانیم" ‌ بهار طبیعت با آغاز دوباره تلاش ها و رویش ها تقارن یابد.
 
بی شک مردمان این خطه سرسبز و شهر اولین ها که همواره در بسیاری از امور فرهنگی، اجتماعی و سیاسی پیشتاز بوده اند و در طول تاریخ، بارها و بارها از پس آزمون های سخت و بلاهای سهمگین سرافرازانه به در آمدند، بار دیگر در زیر سایه حضرت حق و با توسل به دامان حضرت باب الحوائج موسی ابن جعفر(ع) که شهادت ایشان با نوروز باستانی تلاقی یافته است، در این برهه حساس نیز پیروزمندانه از این آزمون الهی خارج می شوند.
 
در پایان با تبریک مجدد حلول سال نو،‌ در سالی که از سوی مقام معظم رهبری، سال جهش تولید نامگذاری شده است،  سرشار از برکات معنوی و مادی، سلامتی، بهروزی و سرافرازی را برای یکایک ملت شریف ایران به ویژه‌ مردم پاک و بی آلایش شهرستان رشت از درگاه دادار هستی بخش آرزومندم.
                                 
    میرشمس مومنی زاده_ فرماندار شهرستان رشت

 

نظر شما