پیام نوروزی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹

۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۱:۰۴:۰۰
کد خبر: ۹۷۹۹۱۵
پیام نوروزی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹
مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ پیام نوروزی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ گیلان؛ مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان طی پیامی فرا رسیدن سال جدید را به خانواده بزرگ جمعیت هلال ‌احمر استان گیلان به ویژه امدادگران، داوطلبان و جوانان این جمعیت تبریک گفت

در پیام مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به مصداق کلام نورانی «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» زحمات و تلاش های ارزنده و صادقانه‌ جوانان، داوطلبان، نجاتگران و کارکنان جمعیت هلال احمر را ارج نهاده و خداوند متعال را شاکر و سپاسگزارم که بار دیگر توفیق خدمت به هموطنان عزیزمان را برای همکاران و اعضاء جمعیت هلال احمر عنایت فرمود.

سالی که گذشت با مجاهدت‌ها و جانفشانی ‌های همه جانبه‌ امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و اهتمام اعضاء خدوم و سختکوش شعب و ستادی جمعیت هلال احمر استان گیلان با موفقیت بفرجام رسید.

همت و عزم استوار تمامی همکاران و اعضایی که با فداکاری و ایثار در جهت پیشرفت اهداف عالی حوزه سلامت و ایمنی تلاش می نمایند، قابل تقدیر و ستایش است.

در آخرین روزهای سال ۱۳۹۸ در حالی که همه همکاران، اعضا و داوطلبان و امدادگران عزیز و پرشور جمعیت در جای جای کشور و بخصوص استان مهمان نواز گیلان، آماده پذیرایی و خدمت رسانی به هموطنان بودند با ورود ویروس کرونا همه نگاه ها و تلاش ها معطوف پیشگیری و درمان این بیماری سخت و طاقت فرسا گردید.

آنچه در این میان مهم است آن که این روزهای سخت بالاخره به پایان خواهد رسید اما همت و همیت و تلاش سخت شما جوانان انساندوست که در صحنه ها و عرصه های مختلف آموزش، حساس سازی، نشر توصیه های ایمنی، تولید و توزیع اقلام ایمنی و حفاظتی، حضور در مراکز درمانی در کنار کادر درمان، مشارکت در گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی و مشارکت در طرح ملی غربالگری و تب سنجی و حتی تهیه و توزیع بسته های حمایتی برای افراد کم برخوردار، همواره ماندگار خواهد بود و بر تارک افتخارات جمعیت هلال احمر استان گیلان ثبت خواهد شد.

زبانم از این بزرگواری قاصر است و در برابر عظمت روح بلندتان سر تعظیم فرود می آورم و سالی که به فرموده مقام معظم رهبری "سال جهش تولید" نامگذاری شده؛ سالی سرشار از موفقیت و سلامتی و شادکامی برای همه مردم عزیز کشورم به ویژه خانواده بزرگ هلال احمر از درگاه حضرت حق آرزومندم.

با احترام

مهدی ولی پور

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز