استاندار گیلان در برنامه زنده تلویزیونی "تیتر امشب" شبکه خبر مطرح کرد؛

درخواست موکد از هم‌وطنان برای پرهیز از سفر

۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۹:۱۶:۰۸
کد خبر: ۹۸۱۰۰۶
درخواست موکد از هم‌وطنان برای پرهیز از سفر
استاندار گیلان با طرح مجدد و موکد این درخواست از هم وطنان برای پرهیز از مسافرت، گفت که در مبادی ورودی و خروجی استان بطور مستمر غربالگری و پایش مسافران انجام می شود.

به گزارش خرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر ارسلان زارع سه‌شنبه شب در برنامه زنده تلویزیونی "تیتر امشب" که از شبکه خبر سیما پخش می‌شد، اظهار داشت: بر اساس اطلاع رسانی های گسترده از سوی مسئولان کشوری و استانی، کارشناسان و متخصصان بهداشتی و نیز پیام هایی که در راستای ارتقاء دانش و آگاهی های اقشار مختلف جامعه صورت گرفت؛ طی روزهای منتهی به نوروز و همچنین پنج روز گذشته، شاهد کاهش شدید تردد و ورود مسافران به گیلان بوده ایم.

وی ادامه داد: آمارها کاهش بیش از ۸۰ درصدی سفر به گیلان نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد البته به صورت مستمر غربالگری و پایش در مبادی ورودی استان انجام می شود.

استاندار گیلان تصریح کرد: در جریان این پایش ها چنانچه تعداد معدودی از افراد که دارای یکی از علائم مشکوک به این بیماری باشند، شرایط قرنطینه آنان فراهم است و به همین منظور علاوه بر فراهم کردن زمینه غربالگری، شرایط حضور پزشک جهت معاینه بالینی افراد مشکوک هم در این مبادی مهیا شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان با موثر خواندن تولیدات رسانه ها از جمله رسانه ملی در دعوت از مردم به پرهیز از سفر جز به اضطرار، از آن دسته از هموطنان که بدون توجه به هشدارها و پیام های بهداشتی، اقدام به مسافرت و ایجاد مشکل برای خود، استان های مقصد و نیز هم استانی های خویش می نمایند، اظهار گلایه کرد.

دکتر زارع در خاتمه سخنانش با طرح این درخواست موکد از هم وطنان مبنی بر سفر نکردن، یادآور شد که محیط و جغرافیا آلوده به ویروس است و تعطیلی فراگیری وجود دارد که قطعا موجب می‌شود در صورت سفر، به آنان خوش نگذرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز