فرمانده سپاه لاهیجان؛

سپاه و بسیج به عنوان نهادهای مردمی همواره در کنار مردم هستند

۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۱:۴۳:۴۹
کد خبر: ۹۸۱۲۶۸
سپاه و بسیج به عنوان نهادهای مردمی همواره در کنار مردم هستند
فرمانده سپاه شهرستان لاهیجان در گفتگویی با برنا گفت : سپاه و بسیج به عنوان نهادهای مردمی همیشه در کنار همشهریان حضور فعال داشته و از هیچ گونه کوشش و مساعدتی دریغ نکرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ سرهنگ سید جعفر حسینی ضمن تبریک سال نو و آرزوی صحت و سلامتی برای همگان  اظهار داشت ؛با شروع بیماری کرونا در کشور و همینطور در شهرستان اقداماتی در حد توان و با تلاش هر چه بیشتر  انجام دادیم.

وی افزود : برنامه های سپاه لاهیجان شامل استفاده از ظرفیت خیرین برای تولید ماسک ،توزیع دستکش یکبارمصرف ،حضور در بیمارستان جهت امدادرسانی و نظافت ،مساعدت با همکاران مجموعه بهداشت در جهت پایش طرح غربالگری ویروس کرونا که می توان از اقدامات سپاه شهرستان برای پیشگیری از ویروس کرونا دانست .

 حسینی در خصوص کمک رسانی به سیل زدگان جنوب کشور عنوان کرد : اعزام کامیون شامل اقلام مصرفی از جمله آب معدنی ، برنج واقلام خوراکی به ارزش ۵۰ میلیون ریال به مناطق سیل زده جنوب کشور از جمله اقدامات سپاه لاهیجان بوده است.

وی در پایان ضمن توصیه به هموطنان در خصوص رعایت بهداشت و  ماندن در خانه به جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا گفت : هموطنان گرامی با گوش کردن به توصیه های وزارت بهداشت و مسوولین به جهت حفظ سلامت خود و دیگران از مسافرت در این ایام بپرهیزند و سفر خود به شهرهای دیگز و همچنین شهرستان لاهیجان را به زمان دیگری موکول کنند‌.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز