واژگونی خودرو سواری سمند ۲ کشته برجای گذاشت

۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۹:۱۸
کد خبر: ۹۸۲۳۲۸
واژگونی خودرو سواری سمند ۲  کشته برجای گذاشت
رئیس پلیس راه استان گیلان، گفت: بر اثر واژگونی خودرو سواری سمند در محور "آستارا-تالش" 2 تن جان‌ باختند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "حسین محمدپور" با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در محور "آستارا-تالش"، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری سمند تاکسی حین تردد در محور "آستارا-تالش" محله "کشلی" واژگون و پس از برخورد با تابلوی اداره راه در حاشیه جاده دچار حریق شده است.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده فاقد گواهینامه و سرنشین سواری پژو که 2 جوان 13 و 14 ساله بودند به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کردند.

سرهنگ محمدپور بیان داشت: کارشناسان علت این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه سواری سمند اعلام کرده‌اند.

این مقام انتظامی گفت: نوجوانان و جوانان به واسطه برخورداری از ویژگی‌های خاص شخصیتی از قبیل هیجان طلبی، تاثیرپذیری از همسالان، اعتماد به نفس کاذب، میل به تجربه کردن و کم اهمیت پنداشتن خطر، همواره در هنگام رانندگی با مخاطرات زیادی روبه رو هستند.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: تفاوت رانندگی شتاب‌زده و رانندگی با سرعت مطمئن، فاصله بین مرگ و زندگی و نقص عضو و سلامتی است و منشاء بسیاری از تصادفات مرگبار، بی‌احتیاطی و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نظیر سرعت و سبقت غیر مجاز است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز